آموزش ذهن خوانی و منتال

در حال حاضر وقتی که صحبت از ذهن خوانی می شود اولین چیزی که به خاطر می آوریم، داستان ها و فیلم های علمی و تخیلی است. اما اگر به شما بگوییم که می توان ذهن خوانی را آموزش داد و یاد گرفت، چه می گویید؟ خب احتمالا بسیار متعجب شوید. مگر می توان چنین چیزی را آموزش داد؟ مگر این گونه نیست که استعداد ذهن خوانی در ذات انسان ها وجود دارد و برخی ها با مراقبه و انجام کارهای مختلف می توان به این موهبت فوق العاده دست پیدا کنند؟ واقعیت این جاست که این گونه افکار زیر سر همین فیلم های هالیوودی است که دیده ایم وگرنه در اصل چنین مسائلی مطرح نیست.

راز شعبده ذهن خوانی

زبان بدن

مهم ترین نکته تفسیر زبان بدن افراد است. هر آن چه در درون رخ می دهد، بر بیرون ما نیز تاثیر می گذارد البته باید بدانید که آن چه که به عنوان زبان بدن به ما آموخته اند به هیچ وجه با واقعیت سر و کاری ندارد. هر آدمی زبان بدن مخصوص به خود را دارد و شما به تدریج و با مشاهده ی دقیق می توانید بعد از مدتی کدهای مختلف آن را رمزگشایی کنید. در غیر این صورت اگر فرض را بر این بگیرید که تکان دادن پا نشان دهنده ی استرس است، احتمالا هیچ چیزی از زبان بدن نمی دانید.

ارتباط درست

ارتباط گرفتن درست و اصولی مهم ترین کاری است که برای ذهن خوانی باید انجام دهید. اگر فکر می کنید بدون شناخت کسی می توانید ذهن او را بخوانید احتمالا کاملا در اشتباه هستید. خیلی از ارتباطات ما غلط و نادرست است. به همین خاطر اساسا تصورات ما از شیوه ی ارتباط گیری افراد و منظورشان هم غلط و نادرست برداشت می شود. پس اگر به دنبال این هستید که ذهن کسی را بخوانید مطمئن شوید که در ابتدا ارتباط درست و مناسبی با او برقرار کرده اید. در غیر این صورت وقت خود را تلف نکنید.

آموزش ذهن خوانی منتال

همان طور که در ابتدای متن گفتیم، ذهن خوانی هم قابل آموزش است. صدها تمرین و راه حل وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید شیوه ی کارکرد مغز دیگران را آنالیز کرده و درک درستی نسبت به آن ها داشته باشید

اما این آموزش ها را از کجا به دست بیاوریم و چگونه بهترین ها را در اختیار داشته باشیم؟

دوره آموزش ذهن خوانی به صورت آنلاین

اگر به دنبال جایی هستید که به صورت عملی و کاربردی آموزش ذهن خوانی بدهد، احتمالا دوره آموزش آنلاین ذهن خوانی بهترین جا باشد.

ذهن خوانی آنلاین

در این دوره شما خواهید آموخت که از چه طریقی ارتباط درستی با اطرافیان خود داشته باشید و به این ترتیب ذهن آن ها را بخوانید. همین طور به شما آموزش خواهد داد که با خواندن افکار دیگران می توانید آن ها را با خود همراه کنید و به اهداف خود برسید.

این دوره صد در صد آنلاین است و نسبت به دیگر دوره هایی که در اینترنت وجود دارد، بسیار معتبرتر است چرا که بر اساس کتاب یکی از بزرگ ترین ذهن خوان های دنیا طراحی شده است.

این دوره شامل صدها تمرین واقعی و حقیقی برای ذهن خوانی است.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن