منزل پول دربیارید

بهترین راه درآمدزایی در منزل برای خانمها، کودکان و همه!

بهترین راه درآمدزایی در منزل

کرونا که آمد، زندگی همه مردم دنیا را تغییر داد. ما دیگر انسان هایی سابق نبودیم که هر روز برای رفتن به سر کار آمده می شدیم و بی توجه به همه چیز، خود را برای یک روز کاری آماده می کردیم. انسان ها ناچار شدند در خانه بمانند. چهار دیواری کوچکی که بوی سرپناه و امنیت می داد. چهاردیواری ای که از گزند یک موجود کوچک نادیدنی در امان بود.

اما ماندن در منزل به این معنا نیست که دیگر نیازهای انسانی فراموشمان شود. ما نیاز به درآمد داریم. به پولی که بتواند دیگر نیازهای انسانی ما را برطرف کند.

به همین خاطر بود که شغل ها، دور کاری شدند و همه در خانه نشستیم و مشغول انجام کارهایمان شدیم. این ماندن در خانه باعث شد که خیلی ها به فکر راه اندازی کسب و کار در منزل شدند.

ایده های زیادی به عرصه رسیدند. اینترنت و فضای مجازی کار را برای همه آسان تر کرد. راه های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی به وجود آمد. ایده های نو  و ایده های قدیمی!

اما واقعا بهترین راه درآمدزایی در منزل چه بود؟ کسی می تواند به این سوال پاسخ بدهد؟ خب ما تصمیم داریم که پاسخ این سوال را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین راه درآمدزایی در منزل

درآمدزایی فوری

پاسخ سریع به این سوال این است: هیچ راه درآمدزایی فوری ای وجود ندارد. برای رشد و پرورش یک کسب و کار باید صبور بود. عجله می تواند شما را به نابودی بکشاند.

سال ها کار در این عرصه به من آموزش داده است که تمام کسانی که می خواستند یک شبه، دیجی کالا شوند یا جای گوگل را بگیرند، با سر به زمین خورده اند. بنابراین حتما باید دقت داشته باشید که صبوری اولین قدم ممکن است.

اما در صورتی که قدم های خود را درست و حسابی بردارید، درآمدزایی زودتر از آن چه که فکرش را می کنید به سراغتان خواهد آمد.

همان طور که می دانید احتمالا بهترین راه کسب درآمد در منزل، از طریق مشاغل اینترنتی است. راه اندازی یک پیج اینستاگرام، تبلیغات کلیکی، بازاریابی مجازی و …بهترین راه هایی کسب درآمد اینترنتی هستند.

اما در این مقاله می خواهیم شما را با مقوله ای فوق العاده در زمینه ی درآمدزایی اینترنتی آشنا کنیم.

تا به حال چیزی راجع به تدریس آنلاین شنیده اید؟ نه منظورمان این نیست که معلم به صورت لایو و زنده به شما درس بدهد. منظورمان دوره های آنلاین است!

اگر جستجوی کوتاهی در اینترنت بکنید متوجه خواهید شد که وب سایت های انگلیسی زبان سال ها پیش چنین وب سایت هایی را راه اندازی کرده اند. وب سایت یودمی با بیش از 10 سال قدمت، از پیشروترین وب سایت هایی آموزشی است.

اما آیا تا به حال چیزی از درآمد مدرسین وب سایت های آنلاین شنیده اید؟ حتما با شنیدن رقم های میلیون دلاری مدرسین مغزتان سوت خواهد کشید.

برخی از مدرسین یودمی با طراحی چند دوره آنلاین به بیش از چندین میلیون دلار درآمد سالانه رسیده اند.

در میان وب سایت های ایرانی هم چندین مورد وجود دارد. در وب سایت ویکی چرا اوضاع به شدت متفاوت است.

ویکی چرا پلتفرمی آنلاین است که فضایی را در اختیار مدرسین قرار می دهد تا بتوانند به راحتی دوره های خود را طراحی و آپلود کنند. این دوره می تواند شامل هر چیزی باشد( ویدیو، متن، عکس، صوت، اسلاید و …)

درآمدزایی در منزل برای خانمها

ویکی چرا در میان خانم ها محبوبیت زیادی دارد. چرا که اساسا می توانید از هر جایی که هستید، تدریس کنید. کافیست یک دوربین تلفن همراه را در برابر خود نگه دارید و شروع به تدریس کنید. درصد زیادی از مدرسین ما که خانم هستند، از همین راه استفاده کرده اند و به درآمد ماهانه خیلی خوبی رسیده اند.

بزرگ ترین نکته در مورد ویکی چرا این است که تیم خبره این وب سایت برای دوره شما بازاریابی انجام خواهند داد. شما می توانید به سادگی فقط مشغول تدریس شوید.

بهترین راه درآمدزایی در منزل

راههای کسب درآمد برای کودکان

هیچ محدودیتی در ویکی چرا وجود ندارد. اگر چیزی بلد هستین، می توانید آن را درس بدهید! مهم نیست که چند سال دارید! مهم نیست که زن هستید یا مرد! مهم نیست که چه امکاناتی در منزل دارید!

فقط کافیست مدرس خوبی باشید و در زمینه ی مورد نظرتان تخصص داشته باشید. فرقی نمی کند که این تخصص چه باشد: گلدوزی، قالیبافی، ذهن خوانی، تربیت فرزند، بورس و…

در ویکی چرا برای همه جا هست!

1 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن