تدریس آنلاین زبان انگلیسی

تدریس آنلاین زبان انگلیسی : فرصتی برای مدرس و دانشجو!

تدریس آنلاین زبان انگلیسی

انگلیسی شیرین است به شرطی که بدانید کار آموختن این زبان را از کجا شروع کنید. در حال حاضر زبان انگلیسی به عنوان زبانی که در میان اکثر کشورها به عنوان یک زبان بین المللی پذیرفته شده است، در جاهای مختلفی تدریس می شود.

کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت داشته باشید تا متوجه شوید که چه تعداد آموزش گاه های زبان و مدارس تخصصی وجود دارد. اما در میان تمام این آموزش گاه ها و مدارس، آموزش مجازی هم حسابی جا افتاده است.

همه ما این روزها، لزوم استفاده از فضای مجازی برای انجام کارهایمان را درک می کنیم. آموزش هم از این قاعده مستثنی نیست.

به عنوان کسانی که بارها در طول مدت با مدرسین مختلف صحبت کرده ایم، متوجه شدیم که بیشتر آن ها تدریس آنلاین را حداقل برای یک بار هم که شده امتحان کرده اند اما احتمالا هیچ مدرسی به اندازه ی مدرسین زبان، از اینترنت برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی استفاده نکرده اند.

در ادامه می خواهیم به چند نکته در مورد تدریس آنلاین زبان انگلیسی اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

تدریس آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی آنلاین صوتی

وب سایت ویکی چرا همان طور که می دانید، در حیطه دوره های آموزشی آنلاین فعالیت دارد. در ابتدای کار برای خود ما هم جذاب بود که چه تعداد زیادی از مدرسین زبان انگلیسی به ساخت دوره های آنلاین علاقه مند بودند.

تجربه در این زمینه و تدریس آنلاین، باعث شده بود که خیلی از مدرسین زبان از مدرسین دیگر رشته ها، چندین مرحله جلوتر باشند.

دوره هایی که در وب سایت ویکی چرا قرار داده شده است، شامل چیزهایی مختلفی است: از متن و عکس گرفته تا ویدیو و پادکست های صوتی!

برای کسانی که می خواهند گوش خود را در درک مفاهیم انگلیسی تقویت کنند، هیچ چیز بهتر از فایل های صوتی آموزشی زبان انگلیسی نیست!

شما می توانید به سادگی و بدون صرف وقت زیاد، از این فایل ها استفاده کنید و در حین انجام کارهای مختلف روزانه تان، به این فایل ها نیز گوش دهید و آموزش بگیرید.

خوشبختانه بیشتر دوره های آموزش زبان انگلیسی در وب سایت ما، حاوی این گونه فایل های صوتی هستند.

آموزش مجازی زبان با مدرک

وب سایت ویکی چرا در صدد است که به زودی به تمام کسانی که دوره های آنلاین ما را به اتمام می رسانند، گواهینامه پایان دوره نیز اعطا کند. متوجه هستیم که بیشتر کسانی که تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند، در واقع می خواهند که گواهینامه ای در اختیار داشته باشند تا سطح سواد زبان انگلیسی آن ها مشخص باشد. به همین دلیل در تلاش هستیم تا هر چه سریع تر گواهینامه های پایان دوره را طراحی و تدوین نماییم تا پس از اتمام دوره توسط دانشجویان؛ تقدیم آن ها کنیم.

این مدارک می توانند در جاهای زیادی به کار شما بیایند. خیلی از موسسات و شرکت ها، استخدام های خود را منوط به داشتن مدرک زبان انگلیسی می دانند. با ارائه ی این گواهینامه ها، می توانید اعتبار لازم برای این مسئله را کسب کنید.

تدریس آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی

از دیگر ویژگی های فوق العاده ی وب سایت ویکی چرا، تعامل با مدرس و دیگر دانشجویان است. به زودی تالارهای گفتگو برای دوره های آموزش زبان انگلیسی تدارک خواهیم دید تا بتوانید به راحتی با دیگر دانشجویان دوره، تمرین مکالمه داشته باشید.

بخش های ویژه ای نیز برای آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی در نظر گرفته شده است. البته هر مدرسی متد مخصوص به خود را برای آموزش دارد اما برای بررسی کیفیت هر یک از دوره ها، می توانید به بخش کامنت های پایین هر دوره مراجعه کنید. در این میان می توانید ایده ای کلی راجع به نحوه تدریس مدرس و کیفیت دوره داشته باشید.

 

3 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن