covid remote teaching 1

تدریس آنلاین کنکور |معرفی بهترین دوره های آنلاین کنکور!

تدریس آنلاین کنکور

احتمالا اگر از هر جوان زیر 18 سالی بپرسید که سخت ترین مانعی که بر سر راه خود می بیند، چیست، احتمالا پاسخ می دهد کنکور!

اما واقعیت این جاست که کنکور نباید این قدر سخت می بود. کنکور تنها باید محکی می شد برای سنجیدن توان دانش آموز! اما متاسفانه به تدریج کنکور تبدیل به غول بی شاخ و دمی شد که باید آن را شکست داد! خیلی از دانش آموزان و پشت کنکوری های عزیز، خود را در اتاق های در بسته زندانی می کنند و بدون استراحت، مشغول درس خواندن می شوند، به امید این که رویاهای خود را در دانشگاه های مورد نظرشان دنبال کنند.

اما اگر پشت کنکوری های عزیز می دانستند که می توان بدون فشار آوردن بیش از حد به خود، در دانشگاه های معتبر و در رشته های مورد علاقه قبول شد، همه چیز آسان تر پیش می رفت!

یکی از بهترین راه هایی مطالعه برای کنکور، مراجعه به دوره های آنلاین و آموزش مجازی است. در حال حاضر استقبال دانش آموزان از این مدل تدریس خیلی بالاست. در این مدل، فقط خود دانش آموز و سیستم کامپیوترش خواهند بود.

خوشبختانه در خیلی از این دوره های آنلاین و تدریس آنلاین کنکور، تنها به ذکر نکاتی پرداخته می شود که واقعا مهم هستند و لازم است آن ها را بدانید.

اگر خودتان بخواهید به سراغ کتاب های موجود در کتاب فروشی ها بروید، احتمالا با چند چالش بزرگ مواجه خواهید شد:

اول از همه این که تعداد این کتاب ها بسیار زیاد است و تنوع بالایی دارند. کتاب های سبز، آبی، نارنجی، کتاب های تست، حل مسئله و هزار عنوان دیگری که هر کدام هم ادعا دارند برای قبولی در کنکور حتما و حتما باید آن ها را مطالعه کنید. اما واقعیت این جاست که شما به این حجم از کتاب های مختلف به هیچ وجه احتیاجی ندارید. شما تنها کافیست که یک کتاب مرجع داشته باشید که مطالب اساسی درس را توضیح داده باشد.

نکته و چالش بعدی این است که قیمت کتاب ها بسیار گران است. کافیست برای هر یک از دروس اصلی کنکور، دو عدد کتاب تهیه کنید، آن وقت متوجه خواهید شد که هزینه ی شما از چندین میلیون هم بالاتر رفته است.

تدریس آنلاین کنکور

بهترین کلاس کنکور

کلاس های مجازی کنکور تمام این مشکلات را برطرف کرده است. شما کافیست برای درس مورد نظرتان فقط یک بار هزینه ای را پرداخت کنید و دوره را تهیه نمایید. آن گاه به یک منبع فوق العاده دست پیدا خواهید کرد که با هر بار آپدیت و به روزرسانی، شما نیز در جریان قرار خواهید گرفت بدون این که مشمول پرداخت هزینه های اضافه شوید.

در تدریس آنلاین کنکور، شما هر آن چه که لازم باشد را در اختیار دارید. یک معلم که همه چیز را به خوبی توضیح می دهد. هم چنین دیگر خبری از احساس کسالت و خستگی کلاس های حضوری نیز نخواهد بود. شما می توانید هر زمانی که احساس خستگی کردید، کلاس را متوقف کرده و به فعالیت مورد علاقه تان بپردازید و سپس دوباره به سراغ درس برگردید!

این مزیت باعث شده است که کلاس ها و دوره های آنلاین کنکور، محبوبیت زیادی میان دانش آموزان پیدا کند و به سادگی جای تدریس خصوصی را بگیرد.

تدریس آنلاین کنکور

آموزش مجازی کنکور

در گذشته خیلی از موسسات، اقدام به تهیه ی سی دی های آموزشی می کردند و با ارسال به درب خانواده ی دانش آموزان، تلاش داشتند که جای تدریس خصوصی را بگیرند. اما در این مدل کاری فرصت  ارتباط با مدرس از بین می رفت. اما خوشبختانه در دوره های آنلاین و مجازی، دانش آموز می تواند به سادگی با مدرس در ارتباط باشد و سوالات خود را با وی مطرح کند. به این ترتیب هیچ گونه مشکلی در میان نخواهد بود.

آموزش شیمی کنکور

شیمی یکی از دروسی است که خیلی از دانش آموزان با آن به مشکل برمی خورند. تنوع سوالات و میزان سختی آن باعث شده است که خیلی از دانش آموزان برای پاسخ دهی به سوالات شیمی زمان کم بیاورند یا این که منبع درستی برای یادگیری شیمی در اختیار نداشته باشند.

وب سایت ویکی چرا که در زمینه ی آموزش کنکور هم فعالیت می کند، تمایل دارد تا شما را با  یکی از بهترین دوره های وب سایت، یعنی بمب شیمی کنکور آشنا کند. در این دوره که توسط یکی از بهترین مدرسین شیمی کنکور آموزش داده می شود، صفر تا صد نکات کنکوری و حل مسئله شیمی کنکور را بررسی کرده ایم. شما می توانید به سادگی و با چند کلیک این دوره ی فوق العاده را تهیه کنید.

3 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن