بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

راههای کسب درآمد اینترنتی برای همه

راههای کسب درآمد اینترنتی برای همه

برای کسب درآمد از طریق اینترنت و در منزل راه های زیادی وجود دارد اما اغلب راه هایی که شما پیدا خواهید کرد احتمالاً به بن بست می رسد و یا درآمد بسیار بسیار اندکی دارد.

برخی از رایج ترین راه های کسب درآمد اینترنتی را با هم بررسی می‌کنیم:

۱- کسب درآمد از طریق سایتهای کلیکی

این شیوه، غیر اخلاقی ترین و بیهوده ترین روش درآمد از اینترنت هست.

در این شیوه که به نوعی کلاهبرداری اینترنتی هم تلقی می شود، شما وارد یک سایت می شوید و به ازای کلیک کردن روی تبلیغات هزینه ای را دریافت می کنید. این مبلغ معمولاً اینقدر کم است که هیچ کس این کار را برای بیشتر از چند روز ادامه نخواهد داد. و در واقع شما با این کار صاحب آگهی را گول میزنید که مبلغی را به آژانس واسطه پرداخت نماید  که آگهی‌دهنده تصور می‌کند که این کلیپ ها از طرف مشتریان واقعی بوده است. همانطور که گفتم این شیوه درآمد بسیار کمی دارد،غیر اخلاقی است و همچنین کلاهبرداری تلقی می‌شود.

راههای کسب درآمد اینترنتی

2- کسب درآمد از طریق معرفی و واسطه گری های هرمی 

کسب درآمد از طریق معرفی مشتری به یک سایت کار شرافتمندانه و اصولی است.

 اما اگر به روش هرمی انجام شود این روش نیز غیر اخلاقی تلقی خواهد شد.

در شیوه اصولی معمولاً این طور است که شما یک کانال تلگرامی پرطرفدار یا یک سایت پر بیننده دارید و تبلیغات مربوط به کالا یا خدمات خاصی را در سایت یا کانال خودتان قرار میدهید و به ازای معرفی مشتریان مبلغی را دریافت می کنید.

برای کسب درامد از این شیوه شما نیاز دارید تا سال ها کار کنید و یک سایت بسیار پربازدید را ایجاد کرده و بالا بیاورید و برای انجام این کار معمولاً نیاز به دانش وسیعی در زمینه های متنوع مرتبط با اینترنت یا سرمایه قابل توجهی دارید.

۳- کسب درآمد از طریق فروش محصول

 

اگر در جایی از کشور مشغول به کار باشید و مغازه داشته باشید و یا کالایی را در خانه یا کارخانه تولید کنید و بخواهید آن را در سراسر کشور بفروشید می توانید از روش هایی مانند همکاری در فروش سایت دیجی کالا استفاده نموده و کالایتان را به سراسر ایران بفروشید.

این روش برای کسانی که خودشان می تواند کالای شان را در مغازه یا محل کسب به اندازه کافی بفروشند یا کسانی که از منزل یک کالا را تولید می کنند مناسب است اما در این شیوه شما تو زمانی درآمد دارید که کالا تولید کنید و همچنین رقابت بسیار بسیار فشرده و سخت است.

به دلیل اینکه شما از یک پلتفرم عمومی استفاده می کنید، کالای شما عمدتاً بر اساس قیمت رقابت خواهد کرد و حاشیه سود شما بسیار کم خواهد شد چراکه در این شرایط معمولاً فقط کالاهایی فروش مناسبی دارند که تخفیف زیادی خورده باشند و همچنین کیفیت بالایی داشته باشند.

به دلیل اینکه مبلغ قابل توجهی از درآمد شما باید به پلتفرم فروشنده داده شود ممکن است حاشیه سود شما اینقدر کاهش یابد که دیگر انجام دادن آن کار برای شما توجیه اقتصادی نداشته باشد.

این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که یک کالای بسیار خاص دارند و به دلیل شرایط خاص کارخانه و یا محل تولیدی شان، کالاها را با قیمت تمام شده بسیار پایین عرضه می کند و در واقع توانایی رقابت بسیار زیادی هم در کمیت و هم در کیفیت دارند.

onlinejob 1

۴- کسب درآمد از طریق آموزش 

این روش فقط برای کسانی مناسب است چه چیزی برای آموزش دادن دارند. یعنی افرادی که به یک حرفه خاص تسلط دارند یا در یک زمینه تخصصی درس خوانده اند و دانش آنها برای افراد دیگری در جامعه قابل استفاده و کاربردی است. در میان روشهای کسب درآمد، این شیوه یکی از از فعال ترین و سالم ترین روش های کسب درآمد است.

در این شیوه مدرس با استفاده از گوشی موبایل خودش دوره های آموزشی در خانه یا در محل کار ضبط می کند و آن ها را به صورت آنلاین در سایت‌هایی مانند سایت ویکی چرا به فروش می‌گذارد.

مزیت اصلی این شیوه نسبت به سایر روش ها این است که بر خلاف روش های فوق، در این شیوه کسب درآمد دائمی است ولی به صورت دائمی نیاز به کار کردن وجود ندارد یعنی در این شیوه شما می‌توانید چند دوره آموزشی با کیفیت تولید کنید و سپس  برای مدت های طولانی بدون این که کار  انجام دهید به صورت ماهانه درآمد ثابت و قابل توجهی از دوره های قبلی داشته باشید.

این شیوه برخلاف فروش آنلاین محصولات حقیقی، تبلیغ مصرف گرایی نیست بلکه کمک به کشور در جهت افزایش دانش تخصصی و فنی است.

این شیوه بیشتر به درد افرادی می خورد که در زندگیشان برنامه‌ریزی‌های بلندمدت دارند و همیشه سالهای پیش رو را در نظر می‌گیرند نه روزهای پیش رو.

همچنین،این شیوه برای کسانی مناسب است که معنای زندگی برایشان مهم و اساسی باشد و فقط به کسب درآمد فکر نکنند بلکه به دنبال این باشند که در کنار کسب درآمد برای خودشان، معنای زندگی را جستجو می کنند و دوست دارند کمک کنند تا دنیا جای بهتری برای زندگی نسل‌های بعدی شود.

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن