کسب درآمد از تدریس اینترنتی

کسب درآمد از تدریس اینترنتی

کسب درآمد از تدریس اینترنتی مسئله کاملا جدیدی است. تا همین چند سال پیش هیچ کس درکی نسبت به تدریس آنلاین نداشت و کسی فکر نمی کرد که بتوان با استفاده از فضای مجازی، مفاهیم درسی را انتقال داد. اما با ورود اینترنت به عرصه های مختلف زندگی، و اخیرا شیوع ویروس کرونا و اجبار ما به دورکاری، همه متوجه شدند که اتفاقا تدریس اینترنتی مزایای بی شماری دارد و علاوه بر تمام این مزایا، می توان از آن کسب درآمد هم کرد.

خیلی از معلمین که شاخه های مختلفی را تدریس می کردند، ناچار شدند که با استفاده از گوشی موبایل و ویدیوسازی، درس خود را به دانشجویان و دانش آموزان خود ارائه کنند. همین مسئله باعث شد که بیشتر معلمین به فضای مجازی نقل مکان کنند.

معلم های موسیقی، از کلاس های حضوری به سراغ اپلیکیشن های چت تصویری رفتند، معلم های طراحی و نقاشی، معلم های مدرسه، معلم های زبان انگلیسی و صدها شاخه ی دیگر!

اما چرا از این روش برای کسب درآمد استفاده نکرد؟ چرا با یک بار تدریس، نیاز تمام دانش آموزان را برطرف نکرد؟

خب تدریس آنلاین همین مسئله را هدف قرار داده است. در ادامه می خواهیم راجع به وبسایت ویکی چرا که یکی از بهترین وب سایت های کسب درآمد از تدریس اینترنتی است بپردازیم. با ما همراه باشید

کسب درآمد از آموزش آنلاین

آموزش آنلاین مقوله ی تازه ای است. وب سایت یودمی که یکی از پیشروترین وب سایت های دنیا در زمینه ی آموزش است، احتمالا معرف حضور شما باشد.

اما در این قسمت می خواهیم در مورد یکی از بهترین وب سایت های فارسی برای آموزش آنلاین صحبت کنیم. ویکی چرا، بستر تدریس را برای تمام معلمین با هر زمینه و شاخه ای آماده کرده است.

شما کافیست چند نکته ی کوتاه را بلد باشید:

به موضوع درس خود مسلط باشید

یک گوشی تلفن همراه داشته باشید که بتوانید با آن تدریس کنید

و تمام!

شما می توانید به سادگی و با راهنمایی های ویکی چرا، یک دوره آموزشی آنلاین طراحی کنید.

با تهیه و تکمیل دوره آنلاین ( می توانید راهنمایی های لازم را در این لینک پیدا کنید) می توانید آن را در وب سایت قرار دهید. ویکی چرا، برای شما به رایگان مارکتینگ و بازاریابی خواهد کرد. سپس با هر بار فروش دوره، شما سهم خود را خواهید داشت. دیگر نه خبری از زحمت های هر روزه هست و نه قطع و وصلی اینترنت و مشکلات مربوط به آن!

برخی از مدرسین ویکی چرا، با تهیه دو الی سه دوره آنلاین در وب سایت، موفق شده اند به درآمد ثابت تا ماهی 10 الی 15 میلیون تومان دست پیدا کنند.

چرا شما یکی از این مدرسین ما نباشید؟!!!

کسب درآمد از تدریس اینترنتی

کسب درآمد از کنکور

همان طور که می دانید، کنکور تجارت بسیار بزرگی شده است. اگر شما هم معلم مدرسه هستید و می خواهید از طریق تدریس کنکوری درآمد داشته باشید، وب سایت ویکی چرا بهترین جا برای شما خواهد بود.

یکی از مهم ترین مزیت های ویکی چرا این است که شما می توانید درصد بسیار بالاتری نسبت به وب سایت های مشابه داشته باشید.

در نهایت امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. یادتان باشد که کسب درآمد از تدریس اینترنتی کار چندان سختی نیست. تنها کاری که لازم است بلد باشید، تدریس است!

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن