وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
399 هزار تومان

56 نکته طلایی ثبت شرکت ها!

خلاصه دوره آموزش ثبت شرکت 

آموزش ثبت شرکت

56 نکته مهم و کلیدی در راه اندازی شرکت و ثبت آن مثل آشنایی با انواع شرکت ها در ایران .

تعداد شرکاء و میزان سرمایه در هر شرکت .

شرایط شروع کار و نوع تعهد و مسیولیت شرکاء در برابر یکدیگر و اشخاص ثالث در در شرکت های مختلف .

همچنین نکات مهم تغییرات و انحلال شرکتها و سایر مسایل مرتبط با ثبت برند و لوگو و اختراعات .

اخذ کد اقتصادی و دفاتر مالیاتی

دوره آموزشی مراحل ثبت شرکت چه بخشهایی دارد؟

آموزش ثبت شرکت

دو فصل شامل آشنایی با انواع شرکت ها و تعداد سهامداران .

میزان سرمایه مورد نیاز برای هر شرکت .

روش های افزایش سرمایه و تغییرات در اساسنامه شرکت .

تفاوت شرکت ها با یکدیگر و بهترین شرکت از نگاه مشتریان جهت ثبت در ایران و یا کشورهای آسیایی .

انحلال شرکت و هر آنچه که برای ثبت شرکت در ایران باید بدانید.

اصول تغییرات شرکت ها و آدرس سازمان ثبت شرکتها در تهران .

آشنایی با میزان سهام و سرمایه هر شرکت و مسوولیت سهام داران.

دوره آموزش ثبت شرکت ها برای چه کسانی مناسب تر است؟

عزیزانی که میخواهند کسب و کار خود را قانونی شروع کنند یا قبلا شرکت خود را ثبت کرده اند و نیاز به تغییراتی دارند مثل تغییر آدرس و کد پستی یا تعداد سهامداران یا میزان سرمایه …. و همچنین مناسب برای افرادی که طرح صنعتی یا اختراع خود را میخواهند ثبت کنند و نکات ریز کار را نمیدانند . قیمت اصلی دوره ثبت شرکت یک میلیون و سیصد هزار تومان و در جشنواره تخفیف تابستانه فقط 399 هزار تومان

آموزش ثبت شرکت

سوال و جواب های رایج در مورد دوره آموزش ثبت شرکت ها

بله! تمام روندی که برای انحلال شرکت لازم است را برایتان توضیح داده ایم و با مشاهده ی این دوره دیگر نیازی به مراجعه به یک کارشناس حقوقی نخواهید داشت!

بله! شما می توانید از طریق ایمیلی که در انتهای معرفی مدرس گذاشته می شود به طور مستقیم با ایشان در ارتباط باشید و البته در پایان هر درس هم می توانید سوالات خود را با ایشان مطرح کرده و به طور رایگان مشاوره بگیرید.

دوره آموزش مراحل ثبت شرکت ها شامل یک فایل پی دی اف و ساعت ها ویدیو است که مدرس به طور کامل و در قالب 56 نکته ی طلایی که باید بدانید تمام مسائل مربوط به ثبت شرکت ها را بازگو کرده و راهکار در مقابل پای شما خواهد گذاشت!

چرا این دوره را آموزش میدهم؟

بسیاری از جوانان و عزیزان هموطن من و علاقه مندان به بیزنس که به تازگی فارغ التحصیل شده اند تصمیم به شروع کار و راه اندازی یک کسب و کار مرتبط با رشته تحصیلی شان هستند و هدف از این دوره، آموزش صفر تا صد کار به روشی ساده و قانونی و اصولی است.

در این دوره شما می آموزید که برای ثبت یک شرکت، چه مدارک و اطلاعاتی باید داشته باشید، چه کارهایی را نباید انجام دهید و چه کارهایی به شما کمک میکند تا زودتر به هدف خود برسید.

با مشاهده این دوره به ریزه کاری هایی آگاه خواهید شد که با مراجعه به موسسه های ثبت شرکت، هرگز متوجه آنها نخواهید شد و اگر بدون اطلاع از این کارها، به اداره ثبت شرکت ها مراجعه کنید، روند کارتان بسیار طولانی و زمانبر خواهد شد

چرا باید همین الان دوره آموزش قوانین ثبت شرکت را شروع کنید؟

ثبت شرکت ها کاری بسیار تخصصی است و صد البته به دانش بالایی نیاز دارد.

خیلی از عزیزان و مشتریان ما به شرکت هایی مراجعه کرده بودند برای ثبت شرکت خود و پس از صرف مدت زمان طولانی و پرداخت هزینه هایی سرسام آور به ما مراجعه کردند و علت را عدم آگاهی و اطلاع از قوانین و مقررات ثبت شرکت ها عنوان کردند . چرا جلوی ضرر را هم اکنون نگیرید ؟

چرا چند میلیون و چند ماه هزینه و زمان بگذارید و دوباره برگردید سر جای اول تان؟ چرا از دانش و تجربه افرادی که این راه را رفته اند و موفق شده اند استفاده نکنید ؟

ویدیوی معرفی زیر را ببینید تا درک بهتری نسبت به دوره مراحل ثبت شرکت ها داشته باشید

WhatsApp Image 2020 10 24 at 19.25.00

شهره موسوی ، مدرس دوره آموزش ثبت شرکت

کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
مدیر عامل ثبت سفیر صلح
۱۰ سال سابقه کار درخشان در زمینه مشاوره و ثبت شرکت . برند . لوگو .طرح صنعتی و اختراعات

سخنان مدرس دوره آموزش تصویری ثبت شرکت ها:

در شرایطی زندگی میکنیم که خیلی نمیتوانیم ریسک کنیم و خودمان تجربه کنیم شاید به قیمتی هنگفت یا خسارتهای غیر مالی تمام بشود. به قول قدیمی ها ” عاقل کسی است که از تجربه های دیگران درس بگیرد ” من هم نتیجه سالها تجربه کاری و شکست ها و موفقیت های مشتریان خود را در یک دوره برای شما عزیزان جمع آوری کردم . به جای اینکه فرآیند ثبت شرکت را از صفر و بدون آگاهی شروع کنید و به بن بست برسید و چند میلیون هزینه کنید با مبلغی بسیار ناچیز به یک تجربه ۱۰ ساله می رسید و در یک زمان کوتاه و با یک دهم هزینه خودتان شرکت مورد نظرتان را ثبت میکنید . افتخار دارم که کنار شما عزیزان باشم و از صفر تا صد کار هر جایی سوالی داشتید پاسخگو خواهم بود

ثبت شرکت ها

سخن آخر

یکی از دردسر های ما ایرانی ها که اغلب هم برایمان مشکل می آفریند این است که حرف هر کسی را گوش میکنیم و کمتر تحقیق می کنیم و از راه علمی مسئله را حل نمی کنیم. گوش کردن به نصایح و تجربه های دیگران همیشه هم مشکل گشا نیست چون شما نمی دانید که آنها از ابتدای راه چطوری وارد شده اند و بدانید که آنها خیلی وقتها همه چیز را به شما نمی گویند پس نباید برای چنین کار مهم و تخصصی به جای تحقیق در سایت های حقوقی و مطالعه در سایت های آموزشی پای تجربه های تلخ دیگران بنشینید . هدف من از آموزش این دوره گفتن تمام نکات کلیدی و راه گشایی است که شما را در هزینه و زمان بسیار جلوتر می اندازد و به قولی مسیر پر پیچ و خم ثبت شرکتها را دور میزنید و به جای سرگردانی و اشتباهات در فرایند ثبت با دانش و اطلاعات علمی اولین گام را درست و صحیح برمیدارید و قطعا تا پایان راه عاقلانه و هوشیارانه پیش میروید . امید است که بتوانید در ثبت شرکت و مجموعه خود موفق شوید و کسب و کارتان را علمی و هدفمندانه راه اندازی کنید …..

محتوای دوره

6 دیدگاه دربارهٔ «آموزش ثبت شرکت :پنجاه و شش (56) نکته طلایی!»

    1. سلام دوست عزیز.
      در دوره پنجاه و شش نکته طلایی ثبت شرکت ها به تمام نکات و مدارکی که لازم است به هنگام ثبت شرکت رعایت کنید اشاره شده است.

    1. باید در ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید و سپس کلیه اطلاعات دوره در اختیار شما خواهد بود

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      بله، خانم موسوی آموزش اختصاصی هم ارائه می کنند. لطفا از طریق صفحه کاری ایشان در اینستاگرام (safirsolhinst@) با ایشان در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن