سرمایه گذاری در طلا

آموزش سرمایه گذاری و معامله گری در طلا

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
1.5 میلیون تومان

سرمایه گذاری هوشمندانه در طلا

هر زمان که ما مقداری پول اضافه داریم و یک پس اندازی کرده ایم به این فکر می افتیم چگونه و از چه روشی این پول را افزایش دهیم تا بتوانیم قدرت مالی خود را بالا ببریم.

بعضی اوقات ما با اهداف مختلفی مانند سفر کردن، خرید خانه، ازدواج، تحصیل و هزاران کار دیگیری که میخواهیم در آینده انجام دهیم به مقدار مشخصی پول نیاز داریم. به همین دلیل باید تلاش کنیم مقداری پول پس انداز کنیم و هر چه بتوانیم این پس انداز ها را هوشمندانه سرمایه گذاری کنیم یعنی جای مطمئنی باشد و بتواند رشد خوبی هم بکند تا ما در بازه زمانی کوتاه تری به اهدافمان برسیم.

خب! اولین جای که به ذهن همه در ایران می رسد بانک و باز کردن حساب های کوتاه مدت یا بلند مدت با درصد سود سالیانه 15 تا 20 درصد که اعدادی جذابی بنظر میرسد مطمئنم است و از نوسانات قیمتی به دور است.

اما بذارید یک موضوعی را برایتان روشن کنم ما چیزی داریم به نام «تورم»!!!

اما اکثرا تورم در ایران به طور متوسط بیش از درصد های بانکی هست که به حساب های ما تعلق میگیرد. یعنی اگر ما پارسال با 20 میلیون میتوانستیم یک ماسین بخریم. سال بعد با همون پول و کل سود بانکی هم نمیتوانیم آن ماشین را بخریم. تازه باید یه کم دیگه هم باز پول بذاریم تا بتوانیم همان ماشینی که پارسال میتوانستیم بگیریم را بخریم. این یعنی قدرت خرید ما پایین آمده است. ما گفتیم که میخواهیم سرمایه گذاری کنیم که قدرت خریدمان در آینده بیشتر شود تا بتوانیم به اهداف مان برسیم. تا بتوانیم ماشین بهتری بگیریم. مثلا جهیزیه مون رو کامل تر بخریم  بتوانیم پول خرید خونمون جور کنیم و یا تحصیل و… اما حساب بانکی این کار را برای ما نمی کند. پس ما باید دنبال گزینه های دیگری برویم.

اما گزینه های دیگر چه هستند و آیا مطمئن هستند؟

1- بورس

2- طلا

3- ارزهای دیجیتال

4- مسکن

5- ارز

اول با بورس شروع کنم. بورس جای بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است. اما بیشتر تخصصی است و فرد سرمایه گذار یا باید یا برود آن را یاد بگیرد یا آن را به سبدگردان ها و صندوق ها بسپارد. ریسکش نسبت به دیگر بازارها در کوتاه مدت بیشتر است. اما در گزینه دوم که اکثرا مردم به آن علاقه زیادی نشان میدهند طلا است که بسیار مناسب سرمایه گذاری است. حتی افراد خبره ای که در بورس سرمایه گذاری میکنند در اکثر مواقع برای پوشش ریسک بیش از 20 درصد از سرمایه را روی طلا سرمایه گذاری میکنند. گزینه بعدی ارزهای دیجیتال است. ارزهای دیجیتا بسیار پر ریسک و بازار تخصصی است. حتما نیاز است فرد سرمایه گذار دید بلند مدتی داشته باشد تا بتوانید سود شگفت انگیزی از آن بگیرد. دقیقا ارزهای دیجیتال هم مانند بورس نیاز به تخصص دارد. گزینه های بعدی مانند مسکن نیاز به سرمایه های بیشتری دارد. معمولا اکثر مردم سرمایه های کوچکی در اختیار دارند و دوست دارند  بصورت ماهانه از پس اندازاشان بتوانند آن را سرمایه گذاری کنند. دلار (ارز) در اکثر مواقع نسبت به طلا سود رشد کمتری خواهد کرد که بصورت مفصلی در دوره در مورد آن صحبت میکنیم.

پس در این بخش از توضیحات به این نتیجه رسیدیم که برای سرمایه گذاری باید بخشی از سرمایه را روی طلا بگذارید. حتی حرفه ای های بازار بورس، ارزدیجیتال و مسکن نیز بخش از سرمایه را در طلا برای پوشش ریسک سبد سرمایه گذاری می گذارند. اما اینجا سوال پیش می آید که آیا این حرفه ای ها بازار نیز مانند اکثر مردم در طلاهای دست دوم و یا شکسته سرمایه گذاری می کنند، یا روش های پیشرفته تری نیز وجود دارد. آیا می توان با کمتر از یک میلیون هم در طلا سرمایه گذاری کرد. اکثر مردم ماهانه مقداری پول کمی را پس اندازه میکنند که شاید با این نرخ های طلا نتوانند حتی یک گرم طلا را هم بخرند. پس ما در این دوره به شما میگویم که چطور با 500 هزار تومان هم میشه در بازار طلا فعالیت کرد. به شما میگویم که چگونه با پول یک سکه میتوانید پنج سکه بخریم و بتوانیم سودها بیشتری از این بازار بگیرم.

سرمایه گذاری در طلا

حالا که ما فهمیدیم روش های پیشرفته تری برای سرمایه گذاری وجود دارد. سوال دیگری ذهنمان را درگیر میکند. چگونه روند قیمیتی طلا را بدانیم چگونه بدانیم که قیمت طلا الان برای خرید مناسب است یا برای فروش! من در این دوره روش های جادوی را بهتون میگم که با کمترین دانش و با استفاده از دانش خبره های بازار طلا بتوانید روند قیمتی را تشخیص دهید. بتوانید بیشترین بازده را از این بازار بگیرید.

ما در این دوره تمامی روش های سرمایه گذاری در طلا از طلا جهانی گرفته تا خرید و فروش طلا در ایران را به شما می گویم. به شما یاد میدهیم که در ایران بهتر است کدام طلا را بخرید که سود بیشتری کنید و کجا خرید کنید.

ورود آسان به بورس
«هدیه ویژه این دوره»

کسانی که این دوره را خریداری کنند دوره ورود آسان به بورس که ارزش آن 300 هزار تومان است  را به صورت رایگان دریافت می کنند 

بختیار آهنی

مدرس این دوره کیست؟

مهندس بختیار آهنی ، طراح سیستم هوشمند معاملات در بورس، ارزدیجیتال و فارکس

برای آشنایی بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن