وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
99000

خلاصه دوره تربیت کودک برای مغزی یکپارچه

والدین اغلب درباره جسم فرزنشون متخصص به حساب می آیند مثلا خوردن چه غذاهایی قبل خواب باعث بی قراری بچه میشه

ولی حتی دلسوزترین پدرو مادرها هم اغلب فاقد اطلاعات پایه ای درباره مغز فرزنشون هستند❗️

مغز نقش مهمی در جنبه های از زندگی کودک داره که برای والدین مهمه مثل انضباط ، خوداگاهی و…

و درواقع این مغزه که تعیین میکنه ما که باشیم و چه بکنیم . از انجا که ساختار مغز بر پایه تجربیاتی شکل میگیره که پدر و مادر به فرزندشون ارائه میدهند، اگاهی یافتن از اینکه بر اثر روشهای تربیتی چه تغییراتی در ساختار مغز کودک ایجاد میشه میتونه به پدر مادر کمک بکنه تا فرزندی قوی تر پرورش بدهند.

شما با مفاهیم پایه ای مغز اشنا میشوید و با دیدگاه یکپارچه مغز و بهتون کمک میکنیم تا اموخته هایتان رو در مسیری بکار ببرید که تربیت فرزند ساده تر باشه .میخواهیم بهتون کمک کنیم تا کودک یکپارچه مغز بار بیاورید

البته به این معنی نیست که از شر تمام شیطنتها و شکستهایی که سر راه تربیت فرزندان هست خلاص میشوید ولی با یادگرفتن چنداصل از اصول پایه ای ساده درباره چگونگی عملکرد مغز میتونید راحت تر فرزندتون رو درک بکنید و در شرایط دشوار واکنش کارامد تر نشون بدید

 

دوره مشابه: تقویت هوش مالی کودک

تربیت کودک برای مغزی یکپارچه

دوره تربیت کودک برای مغزی یکپارچه چه چیزی آموزش میدهد؟

در این دوره شما با ساختار مغز آشنا خواهید شد. باید بدانید که هر عمل یا رفتاری که از ما سر می زند، ناشی از انتخاب ها و عملکردهای مغزمان است. اگر به درستی این ارگان پیچیده را بشناسیم می توانید تنظیمات آن را به درستی انجام دهیم و به این ترتیب کودکی سالم تر تربیت کنیم. 

در این دوره به شما یاد خواهیم داد که مغز کودک چگونه عمل می کند و به این ترتیب ساختار یکپارچه تری برای مغز کودک درست کنید.

 

محتوای دوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن