وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
192 هزار تومان

کاملترین پکیج آموزشی تقویت هوش مالی کودکان (از مقدماتی تا سطح پیشرفته)

10 درس، 10 داستان، 10 کتاب، 10 بازی و 100 سوال هیجان انگیز برای والدین و بچه ها

مامان بابای نازنین، هوش مالی رو کی باید به بچه تون یاد بده؟ شما یا معلمای مدرسه؟ 

حقیقت اینه که خودتون باید یادش بدین چون تو مدرسه درسی به اسم تقویت هوش مالی کودک وجود نداشته و نداره! 

دوست دارین بچه تون در آینده پول ش رو به خوبی مدیریت کنه و بدون لجبازی به حرفتون گوش کنه؟

این پکج آموزشی سه فایده مهم برای شما داره: 

ریز ریز اشتباهات مالی والدین در برخورد با بچه رو گوشزد میکنه.  

یه عالمه نکات و راهکارهای عالی به شما نشون میده که جای دیگه پیدا نمیکنین.

با این پکج آموزشی، میتونین به راحتی هوش مالی فرزند دلبدنتون رو تقویت کنین

پکج آموزشی تقویت هوش مالی کودکان تا بزرگسالی: شامل 20 درس و بازی هیجان انگیز و گیم مسابقه موش ها

سلام

با آموزش طرز پخت هوش مالی کوچولوهای بامزه و قشنگتون در خدمت شما هستیم.

هوش مالی بچه ها

مامان و بابای دوست داشتنی،

آیا می دونستین در تمام جهان هیچ درس رسمی ای برای آموزش هوش مالی کودکان وجود نداره؟ و تنها به کمک دوره های ما هست که میتونین هوش مالی بچه هاتون رو تقویت کنین؟

مامان بابای دلسوز، آیا میدونین که سرنوشت مالی  کوچولوتون در آینده تا 90 درصد به سواد مالی شما بستگی داره و این سواد مالی با اونچه باهاش بزرگ شدین خیلی خیلی فرق داره؟

آیا میدونستین که علت اصلی اختلاف طبقاتی و ریختن مردم تو خیابونا همین سیستم آموزشی غلطی ست که باهاش بزرگ شدیم و همونو تو مغز بچه هامون فرو میکنیم؟

شما جزو والدین دلسوز هستین وگرنه به این دوره وارد نمیشدین. نگاهی به دوران دبستان خودمان بیاندازیم. نگاهی هم به آموزش های تحصیلی کودکان امروزی بیاندازیم. خیلی چیزها تغییر کرده اما یک چیز ثابت مانده: هنوز هیچ درس رسمی ای برای آموزش های مالی کودک شما طراحی نشده!

اما نگران نباشید. این دوره شامل بهترین دروس و نکات آموزشی برای افزایش سواد مالی والدین در رابطه با تربیت مالی فرزندان است.

به زمین بازی بچه موش و تله موش ما خوش آمدید.

با گذراندن این دوره، تضمین میکنیم که فرزند شما در دوران نوجوانی و بزرگسالی نیز از هوش مالی خود به بهترین نحو بهره برده و به یک ثروتمند واقعی تبدیل خواهد شد.

 

فرقی نداره که دوره مقدماتی رو بخرید یا پیشرفته رو بخرید، هرکدوم رو که بخرید اون دوره دیگه هم به عنوان هدیه در دسترس شما قرار می گیره

این دوره چه بخشهایی دارد؟

محتوای دوره شامل چه بخشهایی است:

تصویر، ویدئو و اسلاید: دارد

کتاب: دارد

متن: بیش از 50000 کلمه

آزمون: هر درس یک آزمون 

این دوره برای چه کسانی مناسب تر است؟

گروه اول:   والدینی که دوست دارن فرزندشان هوش مالی خود رو به درستی به کار بگیره و به راهنمایی نیاز دارن. 

گروه دوم:  والدینی که دوست دارن سواد مالی خود رو افزایش بدن.

گروه سوم:  علاقه مندان به داستان، بازی و سرگرمی مالی

گروه چهارم: علاقه مندان به داستان های مالی کودکان 2 تا 12 ساله

سوال و جواب های رایج در مورد این دوره

جواب:

علت اصلی تجمع ثروت در دست عده ی خاصی تلاش های مالی بالاتر آنها و ضعف های مالی دیگران ست. هوش مالی فقط ژنتیکی نیست بلکه در همه ی افراد وجود دارد. بستگی به میزان استفاده و آموزش توسط بزرگترها، یک کودک میتواند آینده مالی خوبی داشته باشد یا نداشته باشد.

جواب:

خیر. درصد بالایی از افزایش هوش مالی به آموزش های درست زیر نظر والدین یا سرپرستانِ ما از دوران کودکی بستگی دارد. تجربه نشان داده که ثروتمندان واقعی از کودکی از تجربیات مالی اطرافیان و دیگران آموخته اند. به عبارتی، این تجربیات در ناخودآگاه آنها نقش بسته بوده. 

جواب:

بله. درصد زیادی از مردم فکر میکنند نیازی به دانستن علم حسابداری ندارند اما واقعیت این است که اگر مردم فرق واقعی دارایی با بدهی و تراز مالی را میدانستند هرگز به اینهمه مشکلات مالی گرفتار نمیشدند. به کمک این دوره آموزشی، میتوانید این مفاهیم را به زبان ساده فرا گرفته و به کودکان خود آمورش دهید. 

جواب:

صد درصد تاثیر دارند. علت اصلی اختلاف طبقاتی شدید در یک جامعه و نارضایتی های اقتصادی در جوامع این است که اغلب مردم از کودکی مفاهیم مالی را درست آموزش ندیده اند. دروس مالی به طور رسمی در مدارس آموزش داده نمیشود. بنابراین، تنها راه تقویت هوش مالی فرزندتان، (اگر کلی وقت آزاد دارید) خواندن یک عالمه کتاب مفید، یا (اگر وقت شما تنگ است) گذراندن دوره های آموزش مالی کوتاه و مفید مانند این دوره است.

مثالی بزنیم: آیا می توانید به عنوان یک بزرگسال سوال زیر به درستی پاسخ دهید؟

فرض کنید ماهانه اجاره بها یا اقساط خرید منزل را می پردازید. این پرداخت باید چند درصد از درآمد خالص شما باشد که ضرر نکنید؟ یا اینکه آیا میدانید تعریف درآمد خالص چیست؟

اگر جواب این سوال را بدانید، از همان اول خانه ای اجاره ای میکنید که متناسب با کل بودجه شما در یک سال  باشد..  

 

جواب:

در این پکج آموزشی، انواع روش های تقویت هوش مالی فرزندان 2 تا 12 ساله را توضیح داده ایم. نکات مهم، داستان ها و بازی های مقیدی نیز برای شما گنجانده ایم. به علاوه، به موضوع اشتباهات مالی والدین در برخورد با کودک نیز پرداخته ایم.

جواب:

کودکان می توانند از سن 2 تا 12 سالگی، یعین قبل از تاثیرپذیری از موج های منفی هم سن و سالان و جامعه، مفاهیم مالی را به درستی از والدین خود آموزش ببینند. در عین حال، آشنایی والدین با زبان کودکان برای آموزش مالی یک ضرورت است. با دوره ی آموزشی ما، با زبان مالیِ کودکانه آشنا شوید. 

نظر شرکت کنندگان قبلی این دوره

چرا باید همین الان این دوره را شروع کنید؟

ایران یک کشور در حال توسعه است و فرصت های طلایی بسیار فراوانی برای پیشرفت مالی فرزند شما در آینده نزدیک وجود دارد. 

والدینی سود میکنند که سواد مالی و امید بیشتری داشته باشند. سواد مالی به معنای انبار کردن پول و ثروت برای خود و خانواده نیست بلکه به معنای رشد دادن و استفاده درست از پول و دارایی برای روشنیِ آینده ی خود، فرزندان و امید دادن به دیگران است. 

امنیت و کاهش اختلاف طبقاتی در یک کشور به سواد مالی مردمان آن کشور بستگی دارد.
هیچ فردی به اندازه ی پدر و مادر و یا سرپرست واقعی یک کودک نمی تواند مفاهیم مالی را به درستی به وی آموزش دهد. چرا؟ 

به این علت که، فرصت های تربیتِ مالی صحیح قبل از هر مکانی از خانه و خانواده شروع می شود. یعنی از 2 تا 3 سالگی! پس همین الان این دوره را شروع کنید و نفع ببرید. 

 

فرقی نداره که دوره مقدماتی رو بخرید یا پیشرفته رو بخرید، هرکدوم رو که بخرید اون دوره دیگه هم به عنوان هدیه در دسترس شما قرار می گیره

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن