وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
99 هزار تومان

آموزش مهارت مذاکره و چانه زنی!

خلاصه دوره آموزش مهارت مذاکره

اگر اهل فیلم و سریال باشید، احتمالاً دیده اید که وقتی یک تبهکار، افرادی را به گروگان می گیرد، هیچ کس حق صحبت با او را ندارد مگر مذاکره کننده ی ارشد!
معمولاً در چنین شرایطی هیچ پلیسی اجازه ی صحبت با گروگانگیر را ندارد چرا که ممکن است با یک کلام اشتباه، زندگی گروگان ها را به خطر بیاندازد. به همین خاطر است که نقش فرد مذاکره کننده بسیار مهم و تعیین کننده می شود.
این مسئله بدین معنی است که در خیلی از مناسبت های زندگی، به مهارت های گفتگو و چانه زنی احتیاج داریم. این مهارت می تواند از شما یک بیزنس من موفق بسازد که می تواند هر معامله ای را جوش دهد.
با استفاده از مهارت مذاکره و چانه زنی و مذاکره، می توانید تک به تک حرکات فرد مقابلتان را پیش بینی کرده و به این ترتیب پیروز میدان باشید.

این دوره به شما کمک می کند که مذاکره کننده ی بهتری باشید. برخلاف خیلی از دروس و دوره های آموزش مذاکره و چانه زنی، ما طرح درسی داریم که بر اساس آن می توانید بهبود مهارت چانه زنی و مذاکره ی خود را ببینید. این طرح درس به شما آموزش می دهد که چگئنه از طریق مذاکره بتوانید دیگران را قانع کنید. این دوره به شما کمک می کند تا تعارضات اصلی گفتگوها را درک کرده و بتوانید بر اساس آن توجه و علاقه ی طرف مقابلتان را جلب کنید.
بعد از اتمام این دوره، شما می توانید به راحتی رفتار طرف مقابل مذاکره را پیش بینی کرده و به این ترتیب رفتاری را داشته باشید که به شما کمک می کند تا مذاکرات و مسابقات را برنده شوید.

یک مذاکره کننده باید همه چیز را ببیند. شما در این دوره یاد می گیرید که هم شرلوک هولمز باشید و هم زیگموند فروید!!

این دوره بر اساس دروسی است که دانشجویان دانشگاه ییل آمریکا یاد می گیرند!!

مهارت مذاکره

دانشگاه ییل (به انگلیسی: Yale University) از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا و جهان به حساب می‌آید. دانشگاه ییل، دانشگاهی خصوصی است که در سال ۱۷۰۱ میلادی در شهر نیوهیون ایالت کنتیکت آمریکا تأسیس شد.

بسیاری از روسای جمهور آمریکا و همچنین سران دولتی از جمله بیل کلینتون،  جان کری و هیلاری کلینتون از این دانشگاه فارغ‌التحصیل گردیده‌اند.

بر اساس آمار «یو اس نیوز» دانشکده حقوق این دانشگاه همواره رتبه اول را در بین دانشگاه‌های آمریکا احراز کرده‌است. همچنین در سال ۱۸۶۱ اولین مدرک تحصیلی دکتری در آمریکا به فارغ‌التحصیلان دانشکده علوم و هنر این دانشگاه داده شده‌است.

50 Off
ezgif.com video to gif
دوره آموزش آنلاین مذاکره چه بخشهایی دارد؟

محتوای دوره آموزش مذاکره شامل چه بخشهایی است:

ویدئو:   10 ساعت

صوت:  5 فایل

متن:  3500 کلمه

آزمون: 4 آزمون 

دوره آموزش تکنیک های مذاکره برای چه کسانی مناسب تر است؟

گروه اول:   تاجران! کسانی که می خواهند مذاکرات را برنده شوند

گروه دوم:  ویزیتورهایی که تمایل به فروش محصولات خود را دارند

گروه سوم:  کسانی که می خواهند مهارت چانه زنی خود را افزایش دهند

 

امروز برنده شدن را تمرین کنید...

در دوره آموزش اصول و فنون مذاکره چه خواهید آموخت؟

این قسمت صرفا برای معرفی است. من هیچ توقعی ندارم که شما در حال حاضر تجربه ی زیادی در مهارت چانه زنی و مذاکره داشته باشید. تمام متریالی که در این دوره وجود دارد، همان سرفصل هایی است که در سال اول رشته ی مدیریت مالی در دانشگاه ییل آموزش داده می شود.
این دروس اولین چیزی است که این دانشجویان یاد می گیرند، بنابراین هیچ پیش نیازی نخواهد بود. تمام تلاشم را کرده ام که این دوره را تا جای ممکن شبیه به تجربه ای بسازم که دانشجویان دانشگاه ییل خواهند داشت. چندین کیس مذاکره برای شما وجود خواهد داشت. هم چنین تمرینات متعددی به شما داده خواهد شد.
این دوره کاملا جدی و قابل اتکاست. تصور نکنید که به خاطر آنلاین بودن آن چیزی از ارزش ها و اعتبارش کم خواهد شد.
تلاش کرده ام که تا جایی ممکن از بخش معادلات ریاضی وار درس مدیریت مالی بگذرم. هدف من این است که در این دوره چیزی به شما یاد بدهم که با استفاده از آن نگاه خود را به دنیا تغییر داده و نتیجه ی تلاش های خود را بگیرید.

در ادامه خلاصه ای خواهید خواند از آن چه که در هشت مدل درسی می آید. اما قبل از این که به سراغ این دروس برویم می خواهم چند نکته ی کوتاه به شما بگویم تا این دوره را بهتر متوجه شوید:
تمام ویدیوهای این دوره به عنوان پیش نیاز محسوب می شوند( به خصوص دروس دو هفته ی اول). اگر ویدیوها را به طور کامل ببینید درک بهتری نسبت به ادامه ی دروس خواهید داشت.
بسته به میزان آشنایی شما با مباحث درسی، ممکن است نکات این ویدیوها برایتان تکراری باشد. اما به هرحال توصیه می کنم که این ویدیوها را مشاهده کنید چرا که ممکن است بخش های مهم و نکات ظریف را از دست بدهید.

مدل 1: معرفی/پای چیست؟

قبل از هر چیزی با چند تئوری کار خود را آغاز می کنیم. به خصوص تئوری موسوم به “پای”!
این تئوری می تواند تصویری به شما بدهد که شرط مذاکره چه چیزی است. این تئوری واقعا ابزار بسیار مهمی است که به شما کمک می کند تا بدانید بر سر چه چیزی چانه زنی می کنید و چگونه آن را تقسیم بندی نمایید.

اول از بخش دوم شروع می کنیم که مرحله ی آخر یک مذاکره به حساب می آید. چرا؟!
بیشتر کار سخت یک مذاکره ی موفق این است که مسائل و مشکلات مربوطه را تشخیص دهید، بدانید که هر یک از طرفین مذاکره چه چیزی بر سر میز می گذارد و چه چیزهایی ارزشمند هستند. سپس در نهایت به دنبال راه هایی باشید که از مذاکره سود برده و پای خود را رشد دهید.
اگر بدانید که چگونه می توان یک مذاکره را به نتیجه رساند، پس به محض این که مشکل و مسئله را کشف کردید، جرئت لازم را پیدا خواهید کرد که برخی از کارت های خود را روی میز گذاشته و به این ترتیب به طرف مقابلتان بفهمانید که چه شرطی را ارائه می کنید.
در انتهای هفته ی اول، درس ها اندکی چالش برانگیز می وشوند. در بخش ارزش های شکل یافته، به شما یاد خواهم داد که چگونه این تئوری را روی موقعیت های مختلف و به همراه دو الی چند نفر دیگر پیاده سازی کنید. این مسئله نیازمند محسابات ریاضی بیشتری است. به همین خاطر تلاش می کنم که مذاکره را به دو الی سه نفر محدود کنم تا بیش از حد برایتان سخت نشود.

مدل 2: مذاکرات کوچک

بعد از این که این تئوری چانه زنی را مطرح کردم، به شما یاد خواهم داد که چگونه این تئوری را در موقعیت های مختلف پیاده سازی کنید. در این درس با شما تمرین خواهم کردد تا برای مذاکرات واقعی آماده باشید.
در انتهای این درس چندین آزمون کوچک هم خواهیم داشت تا به این ترتیب شما بتوانید خود را محک بزنید( توصیه می کنیم حتما و حتما با دوستان خود این دوره را تهیه کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را بگیرید)

مدل 3: زینکیت

این اولین مورد مطالعه ی ما خواهد بود. ممکن است به نظرتان این مورد خیلی ساده به نظر برسد اما اجازه ندهید که این سادگی شما را فریب بدهد. مدل زینکیت این فرصت را فراهم می کند تا در مورد موضوعات مختلفی با هم صحبت کنیم از جمله: آماده شدن برای مذاکره، اولتیماتوم دادن، حذف کردن های ممکن، جلوگیری از پشیمانی، توسعه پای و مذاکره با کسی که دیدگاه کاملا متفاوتی با شما دارد.
در ادامه به سراغ یک رفع اشکال می رویم. اما باید بگویم که قبل از انجام تمرین مذاکره به سراغ رفع اشکال نروید.

مدل 4: بیرونی!

مورد مطالعه ی دوم کمی سخت تر است. در این تمرین هر یک از مذاکره کننده ها یک تکه ی ناقص از اطلاعات را در اختیار دارند که طرف دیگر نمی داند. درست مثل زندگی واقعی! اگر ما تمام اطلاعات ممکن را داشتیم دیگر به سادگی قادر به حل مشکلات و مسائل زندگی به تنهایی بودیم.
البته به اشتراک گذاشتن اطلاعات، بخشی حیاتی از هر مذاکره ای است.هر کدام از طرفین مذاکره باید چه چیزی را به اشتراک بگذارند؟ چه چیزی را برای خودشان حفظ کنند؟ این مورد مطالعه، هم چنین فرصتی را مهیا می کند تا در مورد تکنیک های مختلف صحبت کنیم. به عنوان مثال در این باره حرف خواهیم زد که کدام یک از طرفین مذاکره باید اولین پیشنهاد را بدهد و این پیشنهاد باید چه شکلی باشد و این که نسبت به تهدیدات باید چه واکنشی نشان بدهیم!
اجازه بدهید سرنخ بزرگی به شما بدهم: برای جنگ هایی که تمام شده اند، نجنگید!! آن چه که در تمرین زینکیت کار می کرد، این جا به دردتان نخواهد خورد.

مدل 5: موضوعات پیشرفته!

این مدل مجموعه ای از دروس کوتاه است. در این مدل ما همه چیز را پوشش خواهیم داد. حتی زمانی که قرار است از طریق ایمیل مذاکره کنید اما قدرتی ندارید. حتی یک تست کوچک هم از شما می گیرم تا نشان بدهم که تئوری بازی و گیم، تا چه حد بر نحوه ی مذاکره کردن ما اثرگذار است.
بخش چانه زنی روبینستون مخصوصاً خیلی سخت است و دقیقا به همین خاطر این بخش را اختیاری گذاشته ایم. این بخش را اضافه کردم چرا که تصورم بر این بود که جالب است و حتی لیاقت جایزه ی نوبل هم دارد اما برای شرکت کنندگان این دوره اجباری نیست!

مدل 6: لیندا بابکوک

در این مدل، به سراغ پروفسور لیندا بابکوک می رویم که یکی از بهترین اساتید دانشگاه ییل در فیلد مذاکره است. تخصص او در نقش تفاوت جنسیت در طول مذاکره است. او مقالات زیادی نوشته است و دو تا از کتاب هایش جوایز بزرگی کسب کرده اند: زنان درخواست نمی کنند! و کتاب ” به دنبالش باش”!
در این ویدیوهای آموزشی که توسط خانم لیندا بابکوک تهیه شده است، او چند دلار و سنت را بر سر اعتبار و ارزش پرسیدن می گذارد و به شما یاد خواهد داد که چگونه این کار را انجام بدهید. این کلاس صرفاً برای زنان نخواهد بود. همه ی ما می توانیم از ارزش این کلاس بهره ببریم و یاد بگیریم که چگونه برای مذاکره آماده باشیم. این درس به ما یاد می دهد که چگونه ظاهری راه بیا داشته باشیم اما از درون سخت و استوار بمانیم و بهترین نتیجه ی ممکن را به دست بیاوریم.

به عنوان هدیه، یکی از اساتید بزرگ دانشگاه کارنگی-ملون به نام آیانا لدفورد نیز، به طور مختصر فنون مذاکره را برای نوجوانان آموزش می دهد.

مدل 7:هرب کوهن/ شما می توانید بر سر هر چیزی چانه بزنید!

هرب کوهن مذاکره کننده ای حساس و دقیق است و خیلی خوشحالیم که توانستیم بخشی از صحبت های او را در کلاس های خودمان جای بدهیم.او دو کتاب بسیار معروف و معتبر به نام : : تو می توانی برای هر چیزی مذاکره کنی” و کتاب ” برای این چانه بزن” است.

مدل 8: جان مک کال مک بین/ معامله گر بزرگ

این قسمت را به تازگی به دوره اضافه کرده ایم. جان مک کال بیزنس بزرگی در زمینه ی چاپ کاغذهای تبلیغاتی در اختیار دارد. شک دارم که کسی بیشتر از آقای مک کال در دنیا توانسته باشد که در کشورهای مختلف معامله انجام دهد. اما ضرف نظر از این مسائل، او به شما یاد خواهد داد که چگونه مذاکره ی منظمی داشته باشید. او استاد طبقه بندی مسائل است و دقیقا همین مسئله به او کمک کرده است که بهترین مذاکرات ممکن را داشته باشد.

این دوره حاصل زحمت چندین نفر است و افتخار دارم که از تک تک آن ها تشکر کنم.
لذتش را ببرید!!

چند نفر این دوره را خریده اند؟!

0
نفر

مگر می شود مذاکره و چانه زنی را آموخت؟ 

البته که می شود! هیچ کس از موقع تولد چانه زن به دنیا نمی آید. این هم یک مهارت دیگر است که باید بیاموزیم.در این دوره به شما یاد می دهم که در هر زمان که لازم است از این مهارت استفاده کنید. باور کنید خیلی از افراد موفق تنها به واسطه ی همین مهارت فوق العاده توانسته اند موفق شوند.

با تهیه  دوره آموزش مهارت مذاکره چه چیزی به دست می آوریم؟

یک دنیا متن، ویدیو، صوت و البته کوئیزهای مختلف! در نهایت باید بگوییم که با خرید این دوره بینش جدیدی در نحوه ی مذاکرات خود به دست می آورید.

چرا توصیه می کنیم که این دوره را خریداری کنید؟

در حال حاضر که اوضاع اقتصادی چندان تعریفی ندارد، اگر بتوانید با استفاده از تکنیک های مختلف، شرایط زندگی تان را بهبود ببخشید بُرد بزرگی به دست آورده اید. یادتان نرود که برخی از بزرگ ترین افراد دنیا مثل پل نیومن، جرج دبلیو بوش و …فارغ التحصیل دانشگاه ییل بوده اند و همین دروس را گذرانده اند.

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش آنلاین مهارت مذاکره و چانه زنی در 2 هفته!»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن