وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
290000

آموزش تزریق بوتاکس به صورت آنلاین

تزریق بوتاکس امروزه یکی از محبوب ترین پروسیجرهایی است که رواج پیدا کرده است.

سال هاست ثابت شده که برخلاف تصور همگان، بوتاکس نه تنها ضرری ندارد، بلکه می تواند فواید زیادی داشته باشد. امروزه به هر یک از پزشکان و متخصصین زیبایی مراجعه کنید، بعید است که حرفی در مورد مضرات بوتاکس بزنند .

بوتاکس یک پروسیجر ساده اما در عین حال دقیق است. همه می دانیم که اگر مهارت تزریق کننده بوتاکس بالا نباشد، احتمالا دچلر عوارض بعد از تزریق بوتاکس ( مثل افتادگی پلک و …) خواهیم شد. 

به همین دلیل است که مهم ترین نکته در تزریق بوتاکس، نحوه انجام آن است. 

در این دوره آنلاین، تصمیم داریم که به صورت کامل و جامع؛ آموزش تزریق بوتاکس را برای شما فراهم کنیم.

بخش عملی شامل نمایش نحوه تعیین نقاط محل تزریق بوتاکس بر روی دهها مورد مراجعه کننده واقعی و تزریق بلافاصله بوتاکس در نقاط تعیین شده‌ برای ایشان که در هر مورد جزئی ترین نکات بارها توضیح داده می شود.

آموزش تزریق بوتاکس

در تخفیف تابستانه، دوره آموزش تزریق بوتاکس را فقط با 290 هزار تومان بخرید

بوتاکس صورت چیست؟

بوتاکس دارویی است که سال ها است از آن برای برطرف کردن چین و چروک های صورت استفاده می شود. بوتاکس نام تجاری یک ماده سمی ضعیف است که توسط باکتری کلوستریوم بوتولونیوم تولید می شود. بوتاکس در حقیقت همین سم ضعیف شده بوتولونیوم است که به صورت تزریق می شود تا حجم فرو رفته چین و چروک ها را پر کند. اما این پر کنندگی با کارکرد فیلرها تفاوت دارد و از مزیت های بیشتری برخوردار است.

فواید بوتاکس

رایجترین دلیلی که از تزریق بوتاکس استفاده می شود به خاطر برطرف کردن چین و چروک های صورت است. اما تزریق بوتاکس می تواند به رفع مشکلات دیگری هم کمک کند. از جمله:

  • تعریق زیاده از حد زیر بغل
  • دیستونی دهانه رحم، که یک بیماری عصبی است که موجب بروز اسپاسم های شدید عضلات شانه و گردن می شود
  • پلک زدن غیر قابل کنترل
  • میگرن شدید
  • مثانه بیش از حد فعال
آموزش تزریق بوتاکس

آموزش تزریق بوتاکس در منزل

بسیاری از افراد هستند که تصور می کنند تزریق بوتاکس مانند یک تزریق آمپول ساده است. به همین خاطر تلاش دارند تا با آموزش دیدن تزریق بوتاکس، این کار را در منزل برای خودشان انجام دهند!  به یاد داشته باشید که تزریق بوتاکس یک فرآیند ساده، اما با ظرافت است که به مهارت و دانش نیاز دارد.

البته این به معنای آن نیست که اگر پزشک نیستید نمی توانید تزریق بوتاکس انجام دهید. با شرکت در دوره آموزش بوتاکس می توانید اصول و قواعد لازم برای تزریق بوتاکس را بیاموزید و این کار را در منزل هم صورت دهید. اما اصولا ایمن ترین کار این است که تزریق بوتاکس توسط یک پزشک متخصص صورت بگیرد. از طرف دیگر لزومی ندارد که حتما برای تزریق بوتاکس به مطب پزشک مراجعه کنید، بلکه بسیاری از افراد حرفه ای هستند که با دانش پزشکی کافی و مهارت در تزریق بوتاکس می توانند در فضای منزل هم این کار را برای متقاضیان انجام دهند.

هرچند هنوز توصیه می شود تا فرآیند تزریق بوتاکس را جدی بگیرید و در محیطی ایمن، بهداشتی و با امکانات کافی آن را انجام دهید.

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

بوتاکس سیگنال هایی که از عصب ها به عضلات می رسند را مسدود می کند. عضلاتی که بوتاکس به آنها تزریق شده اند نمی توانند منقبض شوند. این اتفاق باعث آرامش عضلات زیرین و صاف شدن چین و چروک ها می شود. اما یکی از نکات کلیدی همین جا است. افراد زیادی هستند که بوتاکس می کنند، اما چرا بوتاکس روی خیلی ها جواب می دهد و روی خیلی ها جواب نمی دهد؟ بعضی از افراد هستند که بعد از تزریق بوتاکس آنقدر صورت خشکی پیدا می کنند که نمی توانند میمیک صورت داشته باشند. افرادی که وقتی به آنها نگاه می کنید متوجه تزریق بوتاکسشان می شوید.

این تفاوت به تزریق بوتاکس باز می گردد. اگر تزریق بوتاکس به اندازه کافی و در جای مناسب صورت گرفته باشد، اصولا چنین اتفاقی نخواهد افتاد و شما هرگز متوجه اینکه کسی بوتاکس کرده است نمی شوید. پس آموزش تزریق بوتاکس در این بین اهمیت زیادی پیدا می کند تا بتوانید به درستی این فرآیند را صورت دهید.

از طرف دیگر بوتاکس به هر حال نوعی ماده سمی است که خاصیت اولیه آن فلج کردن عضلات کوچک است. چنانچه آموزش تزریق بوتاکس به درستی انجام نپذیرفته باشد و پزشک به شکل نامناسب و بیش از حدی تزریق را انجام دهد، خطرات جدی برای فرد به همراه خواهد داشت. خطراتی که می تواند شامل تلفات جانی هم بشود.

بوتاکس صورت اغلب روی ناحیه پیشانی، خطوط پنچه کلاغی کنار چشم و خط اخم انجام می شود. این نکته را هم به یاد داشته باشید که بوتاکس نمی تواند در رفع آسیب های آفتاب سوختگی پوست موثر باشد.

اثرات بوتاکس چقدر دوام می آورند؟

تأثیر بوتاکس بین 3 تا 6 ماه داوم دارد. با بازگشت آرام فعالیت های عضلات صورت، خطوط چین و چروک روی آنها نیز کم‌کم دوباره ظاهر می شوند و دوباره نیاز به ترمیم دارند. البته خطوط چین و چروک، بعد از بوتاکس اغلب به شکلی ملایم تری باز می گردند، که این به خاطر آب رفتن عضلات زیر آنها است.

سر فصل های دوره آموزش تزریق بوتاکس در منزل

۱_نکات تئوری (و البته ضروری)شامل:
_تاریخچه بوتاکس
_مکانیسم اثر بوتاکس
_کاربردهای درمانی و زیبایی بوتاکس
_برندهای مختلف بوتاکس
_موارد ضروری که قبل و بعد از بوتاکس باید رعایت شوند
_موارد منع بوتاکس(کنتراندیکاسیون ها)
_نحوه عملکرد و آناتومی عضلات مهم صورت در مبحث بوتاکس
_نحوه آماده سازی محلول بوتاکس
_عوارض احتمالی بوتاکس و نحوه مدیریت آنها
_نحوه تشکیل پرونده برای بیماران

آموزش تزریق بوتاکس

سوالات رایج در مورد دوره آموزش کامل تزریق بوتاکس

پاسخ مطمئنا بله است. با توجه به اینکه در این دوره نکات تئوری که دانستن آنها ضروری است تقریبا به طور کامل گنجانده شده است و از همه مهمتر نحوه تزریق بوتاکس توسط مدرس بر روی مراجعین واقعی بیش از ده ها بار بطور مکرر توضیح و نمایش داده می شود،حتی افرادی که تا به حال هیچگونه اطلاعاتی درمورد بوتاکس نداشته اند،پس از فراگیری این دوره قادر خواهند بود(البته با لحاظ کلیه جزئیات بیان شده)به راحتی تزریق بوتاکس را برای مراجعین خود انجام دهند.

در صورتی که در طی دوره و یا حتی پس از آن در خصوص مطالب مطرح شده در پکیج هر گونه سوالی وجود داشته باشد،این امکان وجود دارد تا سوالات مطرح و پاسخ دریافت شود

باید به این نکته اشاره نمود که با توجه به افزایش آگاهی های عمومی مردم و پذیرش این مسئله که می توان از پیشرفت های علمی و پزشکی برای زیباتر شدن و جوان تر ماندن استفاده نمود و همچنین ارزان بودن انجام بوتاکس در مقایسه با سایر روش های جراحی زیبایی با وجود اینکه در پیشگیری از ایجاد و یا افزایش چروکهای صورت تاثیرات بسیار قابل قبولی در ظاهر افراد ایجاد میکند (از بین بردن خطوط اخم و خطوط پیشانی و خطوط کنار چشم)،

لذا استقبال مردم از این روش رو به فزونی گذاشته است.

لذا همکاران محترم می توانند پس از فراگیری صحیح و اصولی نحوه تزریق بوتاکس ،برای بیماران و آشنایان خود که خواهان انجام این کار می باشند،تزریق بوتاکس را انجام دهند که این مسئله تاثیر بسیار مطلوبی هم برای رونق مطب ایشان خواهد داشت که به افزایش درآمد همکاران منجر خواهد گردید.

باتوجه به اینکه مطالب دوره مقدماتی به گونه ای طراحی شده که حتما ضروریات و نکات مهم بوتاکس در آن گنجانده شده است،و در دوره پیشرفته در بسیاری موارد به آن نکات ارجاع داده می شود
لذا طی دوره پیشرفته بدون اینکه دوره مقدماتی بطور کامل فراگرفته شود،صحیح نمی باشد لذا تنها همکارانی امکان تهیه دوره پیشرفته خواهند داشت که حداقل ۳ ماه از آموزش دوره مقدماتی آنها گذشته باشد.

برای تمام کسانی که دوره آموزش تزریق بوتاکس را خریداری می کنند، یک جلسه حضوری رفع اشکال را در نظر گرفته ایم

آموزش تزریق بوتاکس

بیوگرافی مدرس دوره آموزش تزریق بوتاکس

دکتر کورش کریم زاده نعیم
پزشک پوست مو و زیبایی
فارغ التحصیل سال ۱۳۷۵ از دانشگاه علوم پزشکی ایران
مدرس دانشگاه و بازرس اسبق سازمان نظام پزشکی کل کشور و دارای بیش از ۱۲ سال سابقه در امر آموزش خصوصی بوتاکس به همکاران

چرا تزریق بوتاکس؟

در میان تمام پروسیجرهای زیبایی، هم چنان تزریق بوتاکس حرف اول را می زند. از سلبریتی های زیبای اروپایی و آمریکایی گرفته تا عادی ترین افراد هم تزریق بوتاکس را امتحان کرده اند. این ماده ی فوق العاده از نوعی سم به نام بوتولونیم به دست می آید. البته لازم نیست که نگران این مسئله باشید چرا که بوتاکس محصولی کاملا فرآوری شده است.

بوتاکس به طور موقت می تواند عضلات صورت را فلج کند و به این ترتیب پوست کشیده شده روی عضله را صاف و یکدست می کند. 

تمام این مسائل باعث شده است تا تزریق بوتاکس محبوبیت چشم گیری پیدا کند.

اگر پزشک هستید و می خواهید که منبع درآمد دیگری برای خود داشته باشید، فراگیری تزریق بوتاکس می تواند بهترین انتخاب شما باشد. 

البته همواره تلاش داشته باشید تا از بهترین برندهای بوتاکس استفاده کنید تا آموزش هایی که قرار است در این دوره به شما داده شود، کارآمد باشد و بتوانید نتیجه ی درستی از آن بگیرید.

در صورتی که بوتاکس غیرمرغوب یا چینی استفاده کنید، هرچقدر هم که تزریقتان را ماهرانه انجام دهید، فرقی نخواهد کرد.

کلاس آموزش تزریق بوتاکس

این دوره آنلاین آموزش تزریق بوتاکس، یه کلاس تمام عیار است که می توانید به خوبی و به بهترین شکل ممکن، تزریق بوتاکس را یاد بگیرید. این دوره می تواند اولین گام شما در راستای کسب درآمد بیشتر و شهرت مطب شما باشد. 

اگر پزشک هستید و می خواهید به حوزه ی تزریق بوتاکس وارد شوید، این دوره بهترین شروع خواهد بود.

در این کلاس آموزشی، چند نمونه مختلف تزریق بوتاکس را با هم پشت سر می گذاریم. یادتان باشد که یکی از مهم ترین اصول تزریق بوتاکس، این است که شما تمرین مداوم داشته باشید و بارها عضلات صورت را تزریق کنید تا جای دقیق هر عضله را به یاد داشته باشید. خوشبختانه این دوره آموزشی بهترین آموزش ممکن را برایتان فراهم آورده است و با کار کردن روی نمونه های مختلف، شناخت شما را از آناتومی چهره های متفاوت آشنا می کند.

آموزش تزریق بوتاکس

10 دیدگاه دربارهٔ «آموزش تزریق بوتاکس | 11 نکته برای آموزش تزریق بوتاکس در منزل!»

  1. سلام وقت بخیر
    این دوره چند جلسه و چند ساعت هست؟
    برای کلاس حضوری به کجا باید مراجعه کنیم؟
    و سوال سوم آیا مدرک هم میدید؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      این دوره دارای هفت جلسه است که دو جلسه تئوری و 5 جلسه به صورت ویدیویی است(حدود 60 دقیقه ویدیو)
      بعد از پایان دوره، یک جلسه رفع اشکال حضوری خواهید داشت.
      در حال حاضر مدرکی به دانشجوهای دوره تعلق نمی گیرد

      1. من متخصص زنان هستم مایلم بتوانم آموزش بوتاکس را در ناحیه واژن برای واژینیسموس یاد بگیرم لطفا راهنمایی کنید

  2. سمیرا باستانی

    بوتاکس قسمت پشت لب و خط خنده و لیفت کنار چانه ها توضیح ندادند، میشه درموردش توضیح بدین؟

    1. با سلام به شما دوست عزیز
      این دوره مقدماتی است اما با این وجود، درخواست شما را با مدرس دوره در میان می گذاریم تا در صورت امکان، توضیحات لازم ارائه شود.

  3. سلام و تشکر از ویکی چرای عزیز و جناب دکتر نعیم
    بسیار عالی بود
    لطفا در مورد لیفت چانه و بوتاکس خط خنده توضیحات ارائه شود
    در مورد جلسه حضوری نیز راهنمایی بفرمایید
    سپاس

  4. بهاره السادات دربندی زاده

    سلام با تشکر از توضیحات خوبتون برای کلاس حضوری کجا و کی میتوانم مراجعه کنم

  5. المیرا عبدالمالکی

    با سلام و خسته نباشید
    درمورد کلاس حضوری ک فرمودید کجا و کی باید بریم برای رفع اشکال
    و اینکه فیلمها همه تیکه تیکه اس مثلا دوز تزریقی برای هر فرد رو با توجه به عمق خط ها نفرمودند.
    و اینکه کلیپها خیلی کم و واضح و کامل نبود بجز کلیپ اخر که از جلو گرفته بود ولی نصفه
    بود باتشکر

  6. سلام.درهیچکدام از فیلم ها درمورد درمان عدم قرینگی و اینکه اگه یه ابرو بالارفت یکی نرفت باید چیکار کنیم توضیح ندادن.میشه لطفا بفرمایید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن