WhatsApp Image 2020 11 16 at 21.41.46

جوانسازی واژن و تنگ کردن واژن بدون جراحی، بدون دارو و در منزل!

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
49000

 جوانسازی و تنگ کردن واژن

 

زندگی زناشویی می تونه فراز و نشیب های زیادی داشته باشه. یک روز ممکنه همه چیز عالی باشه اما روز دیگه احساس کنید که هرگز موفق نخواهید شد. اگر بخوایم به یک زندگی زناشویی موفق نگاه کنیم، میشه از جنبه های مختلف بهش نگاه کرد.

قطعا همه می دونیم که برای دوام زندگی مشترک؛ تفاهم و تعادل مهم ترین چیزه اما به هیچ وجه نباید مسائل جنسی رو دست کم گرفت. به عنوان پزشکانی که سال هاست در این حیطه کار می کنیم، بارها شاهد این بودیم که زندگی های مختلف به خاطر اختلالات جنسی دچار مشکل شدن و حتی گاهی به طلاق منتهی شدن.
به همین خاطره که تصمیم گرفتیم سال ها تجربه ی خود در زمینه ی درمان اختلالات جنسی رو با شما در میون بگذاریم و دوره هایی بسازیم که بتونه شما رو در این امر یاری کنه.
حالا نکته این جاست که به دلیل تابو بودن مسائل جنسی خیلی از زوجین ترجیح می دن که به صورت حضوری به سکس تراپیست یا روان درمانگر مراجعه نکنن. اما این تصمیم کاملا غلط هست و خیلی وقت ها باعث تشدید مشکل میشه. تلاش کردیم که این مسئله رو برای خیلی از زوجین توضیح بدیم اما به نظر چندان موفق نبودیم.
به همین خاطره که این دوره ها رو می سازیم تا زوجین بدون مراجعه حضوری و تنها با مطالعه ی این دوره ها بتونن در منزل مشکلات خودشون رو تا حد زیادی درمان کنن!

اما  دوره جوانسازی و تنگ کردن واژن برای شما چه کاری انجام میده؟

همون طور که احتمالا می دونین افسانه ها و اسطوره های زیادی در مورد آلت جنسی زنانه وجود داره. خیلی ها تصور می کنن که با گذشت چندین سال زندگی مشترک، به تدریج واژن دچار افتادگی و شُل بودن میشه ما آیا این گزاره صحیح هست؟

در این دوره میخوایم به این مسئله بپردازیم و دلایل و علت های افتادگی واژن رو بررسی کنیم. در ادامه به سراغ درمان هایی میریم که بتونن در حل این معضل کارساز باشن. خیلی از آقایون شکایت می کنن که به دلیل این مشکل لذت کافی از رابطه جنسی نمیبرن. البته این معضل صرفا گریبان گیر آقایون نمیشه بلکه خیلی از زنان نیز به همین مشکل دچار میشن و بعد از مدتی بود و نبود رابطه ی جنسی فرق زیادی به حالشون نمیکنه.
حالا خیلی از افراد ترجیح میدن که به سراغ درمان هایی مثل جراحی یا لیزر درمانی برن. اما آیا واقعا مزایای انجام این روش ها بیشتر از مضراتشون هست؟
خب این مسئله ایه که باید بیشتر در موردش صحبت کنیم. جراحی مشکلات خاص خودش رو داره. شما باید هزینه ی زیادی برای جراحی تنگی واژن بپردازین. باید پیه زخم ها و مشکلات بعد از جراحی رو به تن بمالین و البته مطمئن هم نباشید که آیا نتیجه می گیرین یا خیر!
لیزر درمانی هم به همین صورته! واقعا نمیشه امیدواری چندانی به نتیجه ی لیزردرمانی داشت. اما با تمام این وجود راهکار چه خواهد بود؟
خب در پاسخ به این سوال باید بگیم که روش های طبیعی زیادی هستند که می تونن به شما کمک کنن تا بتونین شُلی واژن رو درمان کنین و به این طریق لذت بیشتری از رابطه ی جنسی خودتون داشته باشین.
این روش های طبیعی شامل ورزش های مخصوص، داروهای گیاهی و البته راهکارهای روان شناسی هست.
این دوره تلاش کرده تا تمام این راهکارها رو پوشش بده و اولین دوره ی جامع و کامل روش های طبیعی تنگی واژن باشه!

 

 دوره تنگ کردن واژن بدون جراحی به درد چه کسانی میخوره؟

 

اول از همه باید بدونین که شل شدن واژن معمولا بعد از زایمان اول برای زنان اتفاق میفته. به همین دلیل اولین کسانی که می تونن از این دوره بهره ببرن، زنانی هستند که بعد از زایمان دچار این معضل شدن.

در وهله ی بعد مسائل ژنتیکی می تونن عامل بروز این مشکل باشن. باید بدونین که واژن هر زنی منحصر به فرده و نمیشه اون رو با واژن دیگر زنان مقایسه کرد.

هر واژنی ویژگی های خاصی داره و به همین خاطره که میگیم فاکتورهای ژنتیکی در شکل واژن هم موثر هستن. بنابراین کسانی که به صورت مادرزادی و ژنتیکی با واژن شُل متولد میشن، هم می تونن به طرز اعجاب برانگیزی از این دوره بهره مند بشن.

 

چرا باید دوره درمان طبیعی شل شدگی واژن را بخرید؟

 

اول از همه باید بدونین ،همونطور که گفتیم هیچ واژنی در اثر دخول شل و افتاده نمیشه. فقط اگر زایمان داشته باشیندممکنه که واژن شُل و کشیده بشه. باید بدونین که هیچ گونه کِرِم خاصی وجود نداره که بتونه این مشکل رو برطرف کنه. اما در حال حاضر می بینید که تبلیغات زیادی برای این دسته از کرم ها می شود . نکته ای که باید بدانید این است که به هیچ وجه نباید به این دسته تبلیغات اعتماد کنید.

هیچ داروی جادویی ای وجود ندارد که بتواند بعد از زایمان، واژن را به حالت اولیه برگرداند. واژن یک اندام انعطاف پذیره و وقتی که به هنگام زایمان کشیده میشه، به حالت اولش برنمی گرده. پس باز هم می گوییم که به هیچ وجه نباید به کرم هایی که ادعا می کنند می تواند واژن شما رو به حالت اولش برگردانند اعتماد نکنید.

اما در این دوره چه چیزی یاد می گیرید؟
اول از همه یاد خواهید گرفت که چگونه به صورت طبیعی واژن را تنگ تر کنید.
برای این مسئله در ابتدا به شما گفته می شود که علت اصلی گشادی و شل شدن واژن چیست. بعد از آن به سراغ ورزش ها و تمرین هایی خواهید رفت که باعث انقباض لگن و در نتیجه تنگ تر شدن واژن می شوند.
سپس داروها و گیاهانی به شما معرفی خواهید شد که به طور طبیعی باعث تنگی واژن می شوند. هم چنین به شما خواهیم گفت که چه کرم ها و قرص هایی را به هیچ وجه نباید مصرف کنین
اما دلیل اصلی خریدن این دوره، این است که به شما یاد می دهد که بدون هزینه های عجیب و غریب به آسانی بتوانید این مشکل را برطرف کنید.
در حالت طبیعی شما باید برای انجام چنین کاری، هزینه های دو الی سه میلیونی کنید. هزینه های رایج جراحی را هم به این مسئله اضافه کنید. تازه از گفتن عوارض جانبی جراحی و لیزردرمانی هم صرف نظر می کنیم. در عوض شما می توانید با پرداخت تنها 49 هزار تومان، به راحتی به دستورالعمل هایی دست پیدا کنید که هر تراپیست و سکس تراپیستی به شما می دهد اما برای گفتن آن ها هزینه های گزافی از شما خواهد گرفت.

سوالات رایج در مورد دوره تنگ کردن واژن

 

چرا هزینه دوره انقدر پایین است؟

دلیلش فقط و فقط به شرایط اقتصادی جامعه برمی گردد. هیچ یک از پزشکانی که در تهیه و تدارک این دوره همکاری کرده اند چشمداشت مالی نسبت به مبلغ این دوره ندارند و تنها تلاش کرده اند با در اختیار گذاشتن یک سری از راهکارهای علمی و عملی بتوانند کمکی در این راستا کرده باشند. طبیعی است که با توجه به شرایط جامعه و توان مالی مردم نمی توان قیمت های گزاف گذاشت.

آیا می توان این دوره را در خانه گذارند؟

بله کاملا! تمام تمریناتی که به شما داده می شود، کاملا قابل انجام هستند و شما می توانید بدون کمک سکس تراپیست در خانه انجامشان دهید. راهنمایی هایی که در این دوره داده می شود کاملا ساده هستند و نیازی به توضیحات بیشتری برای انجامشان نخواهد بود.

چرا یک باره خیال خودم راحت نکنم و هزینه ی لیزر درمانی برای تنگی واژن را نپردازم؟

بله، شما می توانید به سادگی هزینه لیزردرمانی را پرداخت کنید. اما نتیجه گرفتن از آن را تضمین نمی کنیم. خیلی از پزشکان ممکن است شما را با هزار ادعای مختلف مجاب کنند که این درمان یا جراحی را امتحان کنید اما ما همواره به دنبال راه های طبیعی تر و کم هزینه تر هستیم. با گذراندن این دوره می توانید به طور کامل نتیجه بگیرید و از عوارض این گونه درمان ها در امان باشید.

طول دوره درمان تنگی واژن چقدر است؟

بستگی به ممارست و تعهد شما نسبت به درمان دارد. در صورتی که به طور مداوم این دستورالعمل ها را به کار بگیرید، احتمال دارد که در عرض یک ماه به نتیجه ی دلخواه خود برسید. اما در صورتی که می خواهید پاسخ یک روزه بگیرید باید بگوییم که مسیر را اشتباه آمده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن