وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
85000

خلاصه دوره آموزش قصه گویی برای کودکان

سلام..
من شیدا اصغرزاده هستم..
گوینده و مدرس فن بیان..
و با یک مجموعه آموزشی دیگر آمدم خدمتتان..

 کارگاه قصه گویی به زبان ساده

تا حالا فکرش را کردید؛ که دنیای قصه، دنیای عجیبی است؟
دنیایی که گاهی آدم را به سرزمینی می برد، که ساعتها در جایی بنشیند و بی توجه به محیط اطراف، غرق در دنیای قهرمانان قصه گردد؟
برخی از کارشناسان، قصه گفتن را راهی آسان و در بیشتر موارد، بسیار موثر برای فهماندن موضوعات مشکل به کودکان می دانند.. قصه گویی محیطی شفابخش برای کودک فراهم می کند… کودکان در سفری شگفت انگیز آنچه را باید بیاموزند، با زبان ساده ی تصویر و شعر دریافت می کنند. با شناختن شخصیت یا شخصیت های اصلی، کودک با حس همزاد پنداری بر مشکلات غلبه کرده و به راه حل خوبی دست می یابد.. قصه‌خوانی و قصه سازی به همراه کودکان یکی از راه هایی است که به‌طور ناخودآگاه مهارت های مناسب را در کودکان تقویت کرده و با کنترل رفتار آنها در برابر عوامل بحران‌زا، اضطراب آور و مشکلات آنها را قوی می کند…
من از مدتها پیش تصمیم گرفتم که تجربه های خودم در زمینه گویندگی و اجرای صحنه را، در قالب دوره آموزشیِ مهارت های قصه گویی در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده ها بگذارم..
این دوره آموزشی، دربرگیرنده تکنیک هایی برای بهتر قصه گفتن به زبان ساده است..
که با فراگیری و به کارگیری آن ها می توانید قصه گوهای بهتری شوید..
مخاطب این پکیج آموزشی هم کودکان و هم خانواده های آنها هستند..
امیدوارم مفید و راهگشا باشد…

با قصه گویی درست، درس زندگی به فرزندت بده!

آموزش قصه گویی برای کودکان

نظرات برخی از بزرگان راجع به قصه گویی

قصه ها یا گفته می شوند یا باید بمیرند، و اگر قصه ای در درون ما بمیرد، دیگر یادمان نخواهد ماند که چه کسی بوده ایم و چه چیزی شده ایم ( براندون ساندرسون- نویسنده )

ما برای زنده ماندن، باید قصه بگوییم ( جوآن دیدون – نویسنده )

تو هرگز نمیتوانی یک داستان را به قتل برسانی، چرا که داستان ها ضد گلوله اند ( مارگارت اتوود – نویسنده) 

آموزش قصه گویی برای کودکان
میزان رضایت شرکت کنندگان این دوره
4.6/5

کلاس قصه گویی برای کودکان 

یکی از اصلی ترین سوالاتی که در مورد آموزش قصه گویی برای کودکان پرسیده می شود این است که خب چی؟! چه فایده ای داره که ما قصه گویی درست برای بچه مون رو یاد بگیریم؟ اصلا فایده ای به حالش داره؟ بزار به جای این حرف ها، بفرستیمش کلاس موسیقی یا زبان که فردا به دردش بخوره!

بیام هزینه کنم و خودم کلاس قصه گویی برای کودکان شرکت کنم؟ ولم کن بابا…

اما بزارید چند تا مزیت بزرگ قصه گویی درست برای بچه رو براتون بگم تا کاملا قانع بشین که قصه گفتن والدین کودک چه تاثیر بزرگ و عظیمی روی آینده ش میزاره:

1 – قصه گویی برای کودک می تونه ارزش ها و فصیلت ها رو توی ذهن کودک حک کنه! مثلا اگه یه قصه ی خوب در مورد بد بودن دروغ گویی روایت کنید، می توانید مطمئن باشید که فرزند صادقی در آینده خواهید داشت. یک بچه به خوبی پیام نهفته ی داخل داستان رو درک میکنه. چرا که نقطه نظر کاملا متفاوتی با مغز یک بزرگسال داره و اینجوری می تونه پیام رو در ضمیر ناخودآگاه خودش حک کنه.

2- قدرت گوش دادن بچه رو افزایش میده. واقعا بعضی بچه ها رو به زحمت میشه یک جا نگه داشت. با قصه گویی می تونین اونا رو شنواتر و متمرکز کنید. بنابراین بهترین راهکار برای بچه هایی که مثلا بیش فعالی یا عدم تمرکز دارن، اینه که براشون قصه های جذاب تعریف کنید( البته به شیوه هایی که طبیعتا در این دوره معرفی می کنیم)

3- خلاقیت بچه رو افزایش میده! وقتی که برای کودک قصه تعریف می کنیم، کودک همزمان ما به تصویرپردازی شخصیت ها، داستان و …میپردازه. اینجوری قوه خلاقیت و تصویر سازی کودک همواره فعال میمونه. می دونین سم بزرگ برای بچه چیه؟ اینه که به جای قصه گویی واسش، فقط چون حوصله ش رو ندارین، بگین برو تلویزیون ببین یا بازی کامپیوتری کن! اینجوری مغز کودک رو کور می کنین.

4- تصور کودک رو راجع به مسائل و واژه های انتزاعی بهبود میده. مثلا کودک کم ک درک بهتری از واژه هایی مثل فرهنگ، انسانیت، سنت و اینجور مفاهیم انتزاعی پیدا میکنه

5- حافظه شون رو بهتر میکنه. یادتون نره که تصویرسازی می تونه به تیز نگه داشتن حافظه کمک خیلی زیادی بکنه.

6- مهارت های ارتباطی کودک رو بهبود میده و بهش یاد میده که چطوری با اطرافش تعامل کنه.

واقعیت اینه که مزایای قصه گویی برای کودکان انقدر زیاده که توی این مطلب کوتاه نمیشه به همش پرداخت.

والدینی که برای بچه هاشون قصه نمیگن، در واقع در حال خیانت به فرزندان خودشون هستن. اگر می دونستین که قصه گویی برای کودک تا چه حد ارتباط شما با کودکتون رو بهبود میده، احتمالا همین الان به کتابفروشی می رفتید و کلی کتاب می خریدید تا این سفر ماجراجویانه با کودکتون رو هرچه سریع تر شروع کنید. 

کارگاه آموزش قصه گویی برای کودکان شامل چه بخش هایی است؟

ویدیو دارد

صدا دارد

قصه دارد

در این دوره به شما یاد می دهیم که چطور قصه گوهای بهتری باشید و توجه کودکتان را بقاپید!

6 دیدگاه دربارهٔ «آموزش قصه گویی برای کودکان | کارگاه قصه گویی در 9 درس!»

    1. شیدا اصغرزاده

      سلام بر سمیرای عزیز. وقت شما هم به خیر.. در بخش معرفی دوره، قسمت خرید دوره را کلیک کنید.. امیدوارم دوره آموزشی *قصه گویی* برای شما مفید باشه.. و سپاس از شما

        1. مریم عزیز سلام. لطفا با واتساپی که به عنوان پشتیبانی معرفی شده هماهنگ بفرمایید… شاد و تندرست باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن