آموزش یوست سئو

آموزش کامل یوست سئو پروژه محور

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
50 هزار تومان

افزونه یوست سئو Yoast SEO قدرتمندترین افزونه وردپرسی در زمینه سئوی سایت بین کاربران است. این ابزار به شما کمک می کند که محتوای خود را برای متورهای جستجو بهینه سازی کنید. خوبی این ابزار آنالیز و تحلیل محتوا از منظر سئو و خوانایی است. که با قرار دادن یک چک لیست از مشکلات به افرادی که حتی آشنایی کمی در مورد سئو دارند کمک می کند. ابزار یوست سئو ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین نکات سئوی داخلی صفحات بررسی کرده و آن را دراختیار شما قرار می دهد.

یوست سئو

افزونه یوست سئو Yoast SEO چیست و چرا باید از استفاده کنیم؟

افزونه یوست سئو یک افزونه وردپرس در زمینه سئو سایت های وردپرسی است که دارای دو نسخه رایگان و پولی است. در یوست سئو (yoast seo) تمام ریزه کاری‌های مربوط به سئو سایت در نظر گرفته شده و تنها کافیست نکاتی که به شما گفته می‌شوند را رعایت نمایید.

این افزونه توسط مجموعه از برنامه نویسان وردپرس در حال توسعه و پشتیبانی است. این افزونه بیش از 5 میلیون نصب فعال داشته است که بیانگر محبوبیت و کاربردی بودن این افزونه بین مدیران سایت های وردپرسی است. این افزونه در رتبه بندی ها جزو برترین افزونه سئو سایت های وردپرسی محسوب میشود.

ما در این آموزش بصورت پروژه محور و کاملا عملی این افزونه را نصب کرده و تمام گزینه های آن را بررسی میکنیم و سپس یک محتوا را با این ابزار بهینه میکینم تا بصورت عملی با کاربرد این افزونه آشنا شویم.

آنچه در این آموزش یاد خواهید گرفت:

  • نصب و فعالسازی این افزونه
  • پیکربندی آسان
  • پیکربندی کامل افزونه(بررسی تمام بخش های افزونه)
  • بهینه سازی یک محتوا با این افزونه و کاربرد آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن