چگونه یک دوره آموزشی بسازیم

چگونه یک دوره آموزشی پرفروش بسازیم؟

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

با توجه به اینکه استفاده از اینترنت و آموزش آنلاین روز به روز بیشتر می شود بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف می توانند درآمد خوبی از اینترنت داشته باشند. یکی از متداول ترین راه های درآمد از اینترنت آموزش به دیگران است. به همین دلیل سایت ها و پلتفرم های زیادی در این زمینه ایجاد شده است. بسیاری از افرادی که متخصص هستند می توانند با آموزش تخصص خود به دیگران  از آن درآمد داشته باشند یا حتی برای برندینگ خود و دیگر کاربردها از آن استفاده کنند. سایت آموزشی ویکی چرا یکی از بروزترین و بهترین پلتفرم های این حوزه است. پلتفرم آموزشی ویکی چرا تمام امکانات یک آموزشگاه مجازی را در اختیار مدرسان قرار میدهد، تا آنها بتوانند به سادگی دوره های آموزشی خود را برگزار کنند و دانش خود را به هموطنان عزیز انتقال دهند. این انتقال تجربه و دانش به هموطنان در سراسر کشور به نوبه خود یک کار شگفت انگیز است. توجه داشته باشید برای بسیاری از تخصص ها در دانشگاه یا حتی آموزشگاه ها دوره ای وجود ندارد و ما سعی داریم این خلا را پر کنیم.

در این دوره آموزشی ما سعی داریم تمام نکات و جزئیات ایجاد یک دوره پر فروش  و با کیفیت را در سایت آموزشی ویکی چرا آموزش دهیم. با هدف ما اینست که در کمترین زمان ممکن و با بهترین روش های ارائه محتوا در سایت آموزشی ویکی چرا آشنا شوید و دوره آموزشی خود را طراحی کنید.

در این دوره ما سعی داریم از اولین قسمت ایجاد یک دوره که «عنوان دوره» است تا ایجاد یک صفحه معرفی خوب برای دوره خود طراحی کنید. به شما آموزش میدهیم که چگونه میتوانید در کمتر از یک ساعت یک پوستر برای دوره خود طراحی کنید. چگونه دوره خود را به بهترین نحوه ممکن طراحی و بخشبندی کنید. شرایط و نحوه ضبط ویدیوهای آموزشی را میگوییم. نرم افزار های مربوطه را معرفی میکنیم. نحوه بارگزاری مطالب و کار با ابزارها را روی سایت ویکی چرا را به شما آموزش میدهیم. سپس روش های بازاریابی جهت بالا بردن فروش دوره ها به شما آموزش داده می شود. در آخر به سوالات و مشکلات شما در می پردازیم و تا ایجاد اولین دوره تان شما را پشتیبانی میکنیم. اگر میخواهید یک درآمد ماهیانه عالی و مستمر برای خود ایجاد کنید در این دوره آموزشی با ما همراه باشید.

چرا تصمیم به تولید این دوره گرفتم؟

از زمان راه اندازی سایت ویکی چرا افراد زیادی با ما در ارتباط بودند. آنها علاقمند بودند دوره آموزشی خود را بسازند که هم حس خوب انتقال تجربه و دانش و هم یک درآمد عالی داشته باشند. اما بسیاری از این عزیزان با حوزه آموزش آنلاین آشنا نبودند. سوالاتی برای شروع وجود داشت که ما سعی کردیم به تمام این سوالات در این دوره جواب دهیم. همه ابزارهای موجود در سایت و کار با آنها را آموزش دهیم.تمام نکات کاربردی ایجاد یک دوره موفق را بگوییم. سعی داریم بعد از دیدن این دوره توسط این عزیزان به آنها کمک کنیم که اولین دوره آموزشی خودشان را در سایت آموزشی ویکی چرا ایجاد کنند.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  1. اساتید دانشگاه
  2. معلمین
  3. آموزشگاه های زبان، کامپیوتر، هنر، موسیقی و ….
  4. مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای که میخواهند دوره های خود را بصورت آنلاین ارائه دهند.
  5. برنامه نویسان، پزشکان، بازاریابان دیجیتال و متخصصان حوزه کسب و کار
  6. برای تمام متخصصان(افرادی که در یک حوزه و یک تخصص مسلط هستند)

چه کسانی بهتر است در این دوره شرکت نکنند؟

  1. کسانی که به کارهای اینترنتی علاقمند نیستند.
  2. کسانی که دانش کمی در کار با کامپیوتر دارند و توانایی استفاده از آن را ندارند.
  3. کسانی که هیج تخصصی ندارند.
  4. کسانی که به حوزه آموزش علاقمند نیستند.

با گذراندن این دوره قادر خواهید بود

دوره های آموزشی خود را طراحی و اجرا کنید. در این دوره شما با یک فرایند بسیار ساده میتوانید دوره آموزشی با کیفیت خود را در سایت آموزشی ویکی چرا طراحی کنید. با نکاتی که در این دوره گفته می شود شما قادر خواهید بود فروش دوره خود را بالا ببرید. نکات و ابزارهای موجود گفته شده در این دوره کمک میکند که شما بتوانید سریع تر دوره خود را بسازید و اتلاف وقت نداشته باشید.

آیا قیمت این دوره مناسب است؟

 اگر بخواهیم ارزش گذاری درستی از این دوره داشته باشیم همراه با پشتیبانی که در این دوره خواهیم داشت قیمت این دوره را میتوانستیم 4 میلیون تومان بگذاریم. ما برای ارتقای سایت و ارتقای دانش جامعه و کمک به متخصصان عزیز کشورمان که به آسانی بتوانند انتقال تجربه و دانش و درآمد عالی داشته باشند و توانسته باشیم در حوزه آموزش موثر باشیم. تصمیم گرفتیم این دوره را بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. 

شرایط و پیش نیازهای دوره

  1. توانایی کار با کامپیوتر و اینترنت را داشته باشند.
  2. تخصصی برای ارائه داشته باشند.
  3. توانایی ارائه داشته باشد.

سوالات متداول

  1. آیا ایجاد دوره در سایت ویکی چرا رایگان است؟

بله ایجاد دوره در این پلتفرم رایگان است. طبق قرارداد همکاری با مدرس از فروش ماهیانه مدرس درصدی برای این پلتفرم خواهد بود.

      2. آیا در این دوره آموزش مبنی بر اینکه فروش بیشتری داشته باشید داده خواهد شد؟

بله انواع روش های بازاریابی دیجیتال دوره های آموزشی در این دوره آموزش داده می شود.

      3. آیا از مطالب این دوره برای ایجاد دوره در جاهای دیگر نیز میتوانم استفاده کنم؟

بله بخشی زیادی از این دوره بصورت کلی بوده و مربوط به پلتفرم نیست و به شما در ایجاد دوره های آموزشی با کیفیت کمک میکند.

      4. آیا بعد از گذراندن دوره به ما گواهینامه نیز ارائه میگردد؟

خیر این دوره گواهینامه ندارد. اما مزایای برای افرادی که این دوره گذرانده باشند ارائه خواهد شد.

       5. آیا بعد از گذراندن این دوره میتوانم اولین دوره آموزشی خود را روی سایت ویکی چرا انتشار دهم و شروع به درآمدزایی کنم؟

بله ما این مورد را تضمین میکنیم که اگر شما دوره را بگذرانید و شرایط و پیش نیازها را داشته باشید بتوانید اولین دوره خود را بسازید.

ویدیو معرفی دوره

بخشی کوتاه از این دوره برای نمونه

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونه یک دوره آموزشی پرفروش بسازیم؟»

  1. سلام.
    این سیستم اجبار دیدن ویدیوها به ترتیب واقعا اعصاب خرد کنه و باعث میشه ادم قید کل دوره رو بزنه. اگه برای دوره های ما هم اعمال میشه بفرمایید که کلا دنبال تهیه دوره تو پلتفرم شما نباشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن