وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
بسته
شروع کنید
این دوره در حال حاضر بسته است

خلاصه دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی | زبان انگلیسی سطح پایه

در این دوره، اصول گرامر پایه زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمام ممکن به زبان ساده تدریس شده است. این آموزش برای زبان آموزان اعم از دانش آموزان مقاطع مختلف، کنکوری ها و افراد علاقه مند به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی بسیار مناسب می باشد.
آشنایی با قواعد گرامر پایه نقش مهمی را در یادگیری زبان انگلیسی ایفا می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 چرا باید دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی را خرید؟


این روزها اهمیت دانستن زبان انگلیسی در هر سنی مهم است به طوریکه انجام هرکاری با داشتن دانش زبانی راحت تر است. هیچگاه برای یادگیری زبان دیر نیست و شما در هر سنی که باشید با پشتکار میتوانید زبان انگلیسی را فرا بگیرید. به قول معروف ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است پس فقط باید بخواید دیگه بعدش همه چیز راحت میشه. پیشنهاد ما به شما این است که اول گرامر که اساس جمله سازی است را یاد بگیرید تا بتوانید پیشرفت چشمگیری در رساندن منظور خود به دیگران و در مکالمه داشته باشید.
در این دوره اصول گرامر پایه زبان انگلیسی به صورت جامع همراه با مثال و تمرین به زبان ساده تدریس شده است.
امید به این است که این دوره کمکی به شما زبان آموزان محترم در جهت شروع یادگیری زبان انگلیسی باشد.

زبان انگلیسی برای کودکان زیر هشت سال 1 1

 سوالات رایج در مورد دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی

قطعا این سوال برای شما پیش میاد که چه تضمینی وجود دارد که بعد از تهیه این دوره راحت جمله سازی کنم و منظورم را به طرف مقابلم برسانم؟
قطعا گرامر زبان انگلیسی همانند زبان های دیگر قواعد بسیار زیادی دارد و گسترده است اما در این دوره اصول گرامر پایه را همراه با مثال و تمرین به گونه ای فرا میگیرید که بتوانید در ابتدا حرفی برای گفتن در زبان داشته باشید. قطعا با تلاش و پشتکار و تمرین مداوم در این زمینه پیشرفت خواهید کرد و ما به شما در جهت پیشبرد اهدافتان کمک خواهیم کرد.

بیوگرافی مدرس دوره آموزش زبان انگلیسی 

زهرا حیدری
از سال ۱۳۹۲ در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت خود را در موسسات و همچنین به صورت خصوصی شروع کرده است. دانش آموخته رشته مترجمی زبان انگلیسی است و در زمینه ترجمه متون عمومی و تخصصی نیز فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن