وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
بزودی
شروع کنید
این دوره در حال حاضر بسته است

خلاصه پکیج آموزش زبان 

امروزه اگر زبان انگلیسی بلد نباشید، پیدا کردن مسیر موفقیت از هر زمان دیگری سخت تر می شود. اگر فکر می کنید که بدون یاد گرفتن زبان انگلیسی می توانید به موفقیت در حرفه خود برسید،کاملا در اشتباه هستید.

یاد گرفتن زبان برعکس آن چه که تصور می کنید، کار سخت و پیچیده ای نیست و تنها چیزی که لازم دارد، اندکی تلاش، صبر و به کار گیری مهارت های حافظه است.

در پکیج آموزش زبان می خواهیم به روی همین مسئله تمرکز کنیم و تکنیک هایی را به شما آموزش بدهیم که با استفاده از آن ها می توانید به سادگی در روند پیشرفت زبان انگلیسی بیفتید.

در این دوره که توسط مهندس نکوفر تهیه و طراحی شده
تمامی مبانی grammer و vocabulary بصورت کامل از basic تا سطح advanced تدریس می شود.

بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که این پکیج آموزش زبان انگلیسی، حتما نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

 

پکیج آموزش زبان

چرا باید پکیج جامع آموزش زبان انگلیسی را خریداری کنید؟

شما هم حتما افرادی را دیده اید که می گویند یادگیری زبان خارجی سخت است و اگر در کودکی یاد نگیرید‌، دیگر‌ نمی توانید یاد بگیرید.. اگرچه در کودکی یادگیری هر مهارتی ساده تر است آن هم بخاطر قابلیت دریافت بالای ذهن کودک می باشد اما یادگیری زبان در هر سنی قابل‌ انجام است و این پکیج آموزش زبان ما، این موضوع را اثبات می کند.

یک دلیل مهم دیگر برای این که اطمینان حاصل نمایید که بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی را خریداری کرده اید، این است که تمام این دوره با ذکر مثال و تمرین های کاربردی پیش می رود. 

تلاش شده تا جای ممکن با استفاده از کدینگ گرامر و …مطالب را برای دانشجو آسان تر کرد.

بیوگرافی مدرس دوره آموزش زبان انگلیسی کاربردی

این دوره توسط مهندس نکوفر ،مدرس زبان انگلیسی کنکور و آیلتس با سابقه ی تدریس در بهترین مدارس و آموزشگاه های تهران‌ (دانش،سبحان،تفکر سفید،قلمچی،گذینه ی ۲ ، فارابی و… )تهیه شده است
در این بسته تلاش بر‌ این شده که زبان انگلیسی به آسانترین و کاربردی ترین راه ممکن به دانش آموزان تدریس شود بطوری که بعد از گذراندن این دوره بتوانند به راحتی مکالمه کنند و مهارت های زبان و گرامر را استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن