وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
بسته
شروع کنید
این دوره در حال حاضر بسته است

خلاصه دوره یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل


دوره آموزشی زبان ترکی استانبولی برای همه کسانی است که می‌خواهند از صفر شروع به یادگیری ترکی استانبولی کنند. اگر شماهم قصد مهاجرت، تحصیل و سفر به ترکیه را دارید، حتما باید به این زبان ساده و شیرین مسلط باشید.


دوره یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل چگونه است؟

شما با کمک منبع مهم Hitit که در ترکیه جهت آموزش ترکی استانبولی به غیرترک ها چاپ شده است، هر ۴ مهارت ( خواندن،نوشتن،گوش دادن،صحبت کردن) را خواهید آموخت. بعد ازاین دوره شما به سرعت قادر خواهید بود فیلم ها و کتاب های زبان ترکی استانبولی را به سادگی درک کنید و با ترکی زبانان ارتباطات برقرار کنید.
کسانی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند باید آزمون Tömer را پشت سر بگذارند. برای کسب نمره قابل قبول در این آزمون شما نیاز دارید از ابتدا کتاب های Hitit را مطالعه کنید، حتی اگر آشنایی نسبی با این زبان داشته باشید. مطالعه این کتاب بطور خودخوان مقدور نمی‌باشد چون تمام متون آن به زبان ترکی چاپ شده است. در این راه به یک مربی نیاز خواهید داشت که این دوره شما را همراهی خواهد کرد.
ترکیه یکی از زیباترین کشورهای خاورمیانه است که مقصد کردشگری یا تحصیل و مهاجرت ایرانیان می‌باشد. با یادگیری زبان ترکی استانبولی، این زبان دریچه ای از فرصت های کاری تازه نیز به رویتان باز خواهد کرد. اگر شما با یکی از مهم‌ترین زبان های جهان اشنا شوید در نهایت با افراد بیشتری در سراسر جهان ارتباط خواهید داشت.

یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

سوالات رایج در مورد دوره آموزش زبان ترکی استانبولی 

در ادامه به چند سوال مهم در مورد دوره یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل پاسخ داده ایم. اگر هنوز برای خرید این دوره تردید دارید، توصیه م یکنیم پرسش و پاسخ های زیر را بخوانید.


با گذراندن دوره آموزش زبان ترکی استانبولی از ابتدا، به چه سطحی از دانش زبان خواهم رسید؟


شما به آسانی در این دوره، ارتباط برقرار کردن با این زبان را فرا خواهید گرفت و در نتیجه این دوره شما را به تسلط کاملا کافی می رساند.


آیا دوره آموزش زبان ترکی استانبولی فقط جهت تحصیل و آزمون می‌باشد؟


خیر، شما به کمک این کتاب می‌توانید از ترکی در سراسر زندگی تان بهره مند شوید. با موزیک و فیلم و کتاب ترکی تفریح کنید، به سفر بروید، دوستانی از سراسر جهان پیدا کنید، به منابع علمی بیشتری دست یابید. زیرا منبع تدریس شده، هر ۴مهارت لازم را به شما می آموزد.


اگر در زندگی روزمره به این زبان نیاز ندارم چرا آن را یاد بگیرم؟


انسان های تاثیرگذار همواره علاوه بر زبان مادری، به زبانی دیگر نیز مسلط هستند و ذهن و حافظه خود را پویا نگه می‌دارند. یادگیری زبان های جدید از شما انسانی تازه می سازد و کیفیت زندگی شما را از هرلحاظ بهبود می‌بخشد.

سرفصل های دوره آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی

۱-آشنایی واحوالپرسی
۲-زندگی روزمره
۳-آشنایان و اطرافیانمان
۴-گذر زمان

۵-خوراکی

 
 
 

بیوگرافی مدرس دوره آموزش زبان ترکی استانبولی در منزل

شکوفه قهرمانی دانشجوی علوم پزشکی و مترجم حرفه ای زبان ترکی استانبولی با سابقه چندین سال متوالی هستم. ساکن تبریز و آذری زبانم و علاقمند به تدریس زبان ترکی به دوستداران این زبان هستم.

gh

چرا دوره آموزش زبان ترکی استانبولی ؟

تابه حال برایتان پیش آمده که با شنیدن مکالمه دو نفر در فیلم و سریال های ترکی هیچ چیزی از حرف هایشان را متوجه نشوید؟ یا اضطراب و نگرانی مهاجرت و سفر به ترکیه را داشته باشید و ندانستن زبان مانع شما باشد؟ آیا شما هم از ضرورت دانستن زبان های خارجی مطلع هستید ولی کلاس های حضوری خسته کننده و بی نتیجه هستند و شما را از یادگیری منصرف می‌کنند؟ 

با ادامه این دودلی شما به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. وقت آن رسیده که در جهت نیاز خودتان قدمی بردارید و یادگیری را به سرعت شروع کنید.

ما به شما تضمین می دهیم در دوره ی یادگیری زبان استانبولی در منزل، می توانید به راحتی همه مکالمات را درک کنید و با ترک زبانان ارتباط برقرار کنید، هر زمانی در هر مکانی به یادگیری زبان استانبولی بپردازید و شاهد پیشرفت خود باشید.

شما با کمک منبع مهم Hitit که در ترکیه جهت آموزش ترکی استانبولی به غیرترک ها چاپ شده است، هر ۴ مهارت ( خواندن،نوشتن،گوش دادن،صحبت کردن) را خواهید آموخت. بعد ازاین دوره شما به سرعت قادر خواهید بود فیلم ها و کتاب های زبان ترکی استانبولی را به سادگی درک کنید و با ترکی زبانان ارتباطات برقرار کنید.

کسانی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند باید آزمون Tömer را پشت سر بگذارند. برای کسب نمره قابل قبول در این آزمون شما نیاز دارید از ابتدا کتاب های Hitit را مطالعه کنید، حتی اگر آشنایی نسبی با این زبان داشته باشید. مطالعه این کتاب بطور خودخوان مقدور نمی‌باشد چون تمام متون آن به زبان ترکی چاپ شده است. در این راه به یک مربی نیاز خواهید داشت که این دوره شما را همراهی خواهد کرد.

اهداف آموزش زبان ترکی استانبولی در‌‌ویکی‌ چرا

آموزش اصولی مهارتهای چهارگانه زبان ترکی (گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن) از سطح مبتدی تا پیشرفته.

آموزش زبان ترکی استانبولی با هدف آماده سازی زبان آموزان جهت قبولی در آزمون تومر (TOMER).

تقویت مهارتهای گفتاری و شنیداری با لهجه صحیح استانبولی جهت متقاضیان مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاههای ترکیه.

آشنا کردن زبان آموزان با فرهنگ و آداب و رسوم کشور ترکیه به منظور زندگی در این کشور.


ترکیه یکی از زیباترین کشورهای خاورمیانه است که مقصد کردشگری یا تحصیل و مهاجرت ایرانیان می‌باشد. با یادگیری این زبان دریچه ای از فرصت های کاری نیز به رویتان باز خواهد شد. درنهایت شما یکی از مهم‌ترین زبان های جهان اشنا می‌شوید درنتیجه با افراد بیشتری در سراسر جهان ارتباط خواهید داشت.

نحوه تدریس مدرس دوره آموزش آنلاین ترکی استانبولی

در این دوره با یادگیری اصول پایه و الفبای زبان استانبولی مسیرمان را شروع می‌کنیم و به آموزش مکالمه می‌پردازیم.

 طی دوره پرسش هایی مطرح خواهد شد که دانشجویان در مسیر یادگیری و پیگیری باقی بمانند و بعنوان تکلیف انجام دهند. 
شما در نهایت خواهید توانست زبان ترکی استانبولی را مانند ترک زبانان بدون لهجه و اشکال صحبت کنید. مدرس این دوره به هیچ عنوان لهجه ی آذری نداشته و لهجه صحیح را به شما آموزش خواهد داد.

من به عنوان مدرس به تمامی پرسش های شما پاسخگو خواهم بود وبه تک تک سوالات شما عزیزان پاسخ خواهم داد. این دوره، روند پیشرفت سریعی خواهد داشت و در عین حال به طور کاملا قابل فهم تدریس خواهد شد.

هدیه ویژه برای تمام دانشجویان دوره آموزش ترکی استانبولی

جلسه اول این دوره که شامل آموزش الفبای ترکیه و تلفظ آواها و خواندن تمامی کلمات ترکی است هدیه این دوره به شما خواهد بود. همچنین با داشتن ایمیل من می‌توانید به من پیام دهید تا رفع اشکال کنید و‌همچنین فایل کتاب را به طور رایگان دریافت کنید.

چه کسانی می توانند در این دوره ثبت نام کنند؟

داوطلبان آزمون Tömer،

کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه دارند،


کسانی که قصد مسافرت به ترکیه دارند،


تمام‌کسانی که بطور‌ ناقص با این زبان آشنا هستند و توانایی مکالمه ندارند،

کسانی که علاقمندند فیلم‌و سریال های ترکی را بدون زیرنویس یا دوبله ببینند،

کسانی که از کلاس های حضوری پرهزینه و بی نتیجه یادگیری زبان خسته شده اند،

کسانی که بخاطر کارشان و ارتباط با ترک زبانان نیاز به یادگیری دارند،

کسانی که به پیشرفت در زندگی و یادگیری زبان های جدید علاقه دارند

چه کسانی نباید در این دوره ثبت نام‌کنند؟

اگر اراده ضعیفی در رسیدن به اهدافتان دارید و کارها را نیمه تمام می‌گذارید،

علاقه ای به یادگیری زبان های جدید ندارید،

به تدریس با روش های سنتی اعتقاد دارید و با اموزش مجازی کنار نمی آیید، در این دوره ثبت نام نکنید! 

این دوره می تواند تنها فرصت یادگیری شما در دوران قرنطینه و پیشرفت شخصی تان باشد. این دوره با قیمت بسیار کم به شما دانشجویان عزیز عرضه شده است.
سرمایه گذاری روی خودتان بهترین نوع سرمایه گذاری است. در دورانی که دیگران برای چیزهای بی ارزش هزینه می‌کنند شما ازخودتان فرد پرباری بسازید و این فرصت را از دست ندهید.

 این فرصت تکرار نشدنی است! هیچ دوره اموزش زبان ترکی را با این قیمت کم و تدریس مجازی دوباره نخواهید یافت. یکبار برای همیشه روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن