افزایش فروش در اینستاگرام 2

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی در ایران!

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

اجازه بدهید قبل از هر چیزی این نکته مهم را به شما یادآوری کنیم که کسب درآمد از اینترنت هم نیاز به زحمت و تلاش دارد. تصور نکنید که با ویزیت یک وبسایت به حساب شما پولی واریز می شود.

افرادی که سال هاست در زمینه ی کسب درآمد اینترنتی فعالیت می کنند به خوبی متوجه این نکته هستند که کسب درآمد اینترنتی به همین سادگی نیست و نیاز به تخصص، تلاش و مداومت دارد.

اما اجازه بدهید اندکی راجع به وب سایت هایی صحبت کنیم که امکان کسب درآمد اینترنتی را برای مشترکین خود فراهم می کنند.

خب در وهله ی اول وب سایت های کلیکی هستند. اما قبل از هر چیزی باید بدانید که این دسته وب سایت های کلیکی که تقریبا بدون فایده هستند و حتی اگرتمام روز خود را به کلیک کردن روی این وب سایت ها بگذرانید، باز هم پول چندانی دستگیر شما نخواهد شد.

بنابراین این گزینه را به سادگی از منوی خود حذف کنید.

برخی از وب سایت ها هم هستند که پنل های همکاری در فروش ارائه می کنند. به این صورت که شما می توانید با معرفی مشتریان به وب سایت مورد نظر، پورسانت کمیسیون خود را دریافت کنید. این روش به نظر بسیار منطقی می آید و می تواند در بلند مدت سودآور باشد.

این روش که نوعی بازاریابی اینترنتی محسوب می شود، می تواند سودمند باشد به شرطی که وب سایت های مربوطه، درصدهای خود را بالاتر ببرند. واقعیت این جاست که درصد کمیسیون این دسته وب سایت ها چندان بالا نیست و چنگی به دل نمی زند.

به همین خاطر این دلایل است که بیشتر افراد نسبت به همکاری در فروش، علاقه چندانی ندارند چرا که به زحمت و دردسرش نخواهد ارزید.

ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت

اما بهترین و ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت چیست؟ خب اجازه بدهید ما این نکته ی مهم و طلایی را به شما بگوییم:

دست از فروش محصولات دیگران بردارید و قدمی برای فروش محصول خودتان بردارید.

واقعیت این جاست که اگر فکر می کنید با کمک در فروش محصولات دیگران می توانید به درآمد خوب و ثابتی از اینترنت دست پیدا کنید باید بگوییم در اشتباه هستید. البته می توانید به عنوان یک کار اضافه این مسئله را هم در نظر داشته باشید اما نمی توان به عنوان شغل اصلی خودتان به همکاری در فروش فکر کنید.

اصلی ترین توصیه ی ما این است که اگر خودتان در کاری مهارت دارید یا این که محصولی برای فروش دارید، وقت و انرژی خود را صرف معرفی این محصول یا خدمات در فضای اینترنت کنید. چرا که بستر اینترنت بهترین بازار برای ارائه کار شما خواهد بود. از این بستر، به خوبی و درستی استفاده کنید.

نکته: در صورتی که به دنبال منبعی برای آموزش افزایش فروش در اینستاگرام هستید، این لینک را کلیک کنید.

کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان

شما می توانید با وب سایت های مختلفی کار کنید که در ازای کاری که برایشان انجام می دهید، مبلغی به شما پرداخت کنند. اما بیشتر این وب سایت ها به دنبال ادمین، تولید کننده محتوا و …هستند و این گونه مشاغل، کارهایی تخصصی هستند و نیازمند دانش می باشند.

ما در ادامه ی این مطلب می خواهیم به شما وب سایتی را معرفی کنیم که بدون داشتن این مهارت ها به کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان بپردازید. با ما همراه باشید.

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی

در حال حاضر برآورد شده است که وب سایت یودمی که در زمینه ی آموزش آنلاین و دوره های آنلاین فعالیت می کند، برای برخی از مدرسین خود، ماهانه تا مبلغ 1 میلیون دلار نیز عایدی داشته است.

این مبلغ شاید برای شما هم عجیب به نظر بیاید اما کاملا حقیقت دارد. دوره های آنلاین و آموزش مجازی پتانسیل جدیدی است که افراد می توانند از آن به کسب درآمد اینترنتی بپردازند.

کافیست در یک موضوع مهارت داشته باشید. فرقی نمی کند که این موضوع چه باشد، آموزش گلدوزی، آموزش مهارت های فردی، آموزش نقاشی، نویسندگی، آموزش بورس، ورزش و ….

به این صورت با طراحی یک دوره در زمینه های مختلف، می توانید به درآمد ماهانه ی عجیب و غریبی دست پیدا کنید. شاید باورتان نشود که میزان درآمد دوره های آنلاین در برخی از وب سایت ها چگونه است اما می توانید نگاهی به تصویر زیر بیاندازید تا متوجه شوید که وب سایت های آموزشی مانند یودمی سالانه چه رقم هایی برای مدرسین خود درآمد زایی می کنند. رقم 617 هزار دلار، رقمی نیست که حتی برای یک آمریکایی، رقم کمی محسوب شود.

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

وب سایت های فارسی زیادی هم هستند که به آموزش آنلاین می پردازند. اما ممکن است مدل های کاری آنان یا شیوه ی پرداختشان باب میل شما نباشد.

وب سایت ویکی چرا، از دیگر وب سایت هایی است که در زمینه ی آموزش آنلاین مشغول به کار است. این وب سایت چندین مزیت در مقایسه با رقیبان خود دارد:

درصد بیشتری به مدرسین پرداخت می کند

دوره ها را فقط به ویدیو محدود نکرده است. بلکه شما می توانید در دوره ی خود از متن، عکس، پادکست، اسلاید و…نیز استفاده کنید.

پرداخت ها را به صورت منظم و مرتب انجام خواهد داد و تاخیری وجود نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر مزایای وب سایت ویکی چرا می توانید به صفحه قوانین و مقررات ویکی چرا مراجعه کنید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن