راه های کسب درآمد از اینستاگرام

راه های کسب درآمد از اینستاگرام | معرفی چند ایده برتر!

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

امروزه همه می دانند که اینستاگرام به بستری فوق العاده برای کسب درآمد تبدیل شده است. این روزها دیگر کودکان رویای این را ندارند که پزشک یا مهندس شوند. تحقیقاتی که انجام شده نشان داده است که بیشتر کودکان این روزها آرزوی اینفلوئنسر شدن را دارند چرا که درآمد این دسته از افراد غیر قابل شمارش است.

برای این که بتوانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید، قبل از هر چیزی باید این پلتفرم را به خوبی بشناسید و بدانید که الگوریتم های آن به چه صورت کار می کنند. باید بدانید که بیشتر مخاطبین شما چه کسانی هستند و چگونه تولید محتوا داشته باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام کار ساده و راحتی نیست اما می توان با اندکی صرف وقت و تلاش به این مهم دست پیدا کرد.

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

معرفی فضای اینستاگرام

اینستاگرام یک اپلیکیشن برای به اشتراک گذاری ویدیو و عکس هاست. همین جمله ی یک خطی به شما اطلاعات بسیار زیادی را می رساند. اگر فکر می کنید که می توان با استفاده از متن و کپشن به درآمد مورد علاقه تان برسید کاملا در اشتباه هستید. اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس و ویدئو و عکس است بنابراین بهتر است شما هم دقیقا همین کار را انجام بدهید.

یادتان باشد که اگر مثلا می خواهید یک محصول را معرفی کنید، اولویت با ویدئو و عکس است. به جای این که مجموعه ای از اطلاعات را به صورت متن در پست خود بیاورید، توجه چندانی به آن نخواهد شد.

خیلی مهم است که شما توقع اولیه مخاطب را برآورده کنید و توقع اولیه ی مخاطب اینستاگرام دیدن عکس و ویدیو است. اگر می خواهید هرگونه تولید محتوایی انجام دهید، قبل از هر چیزی به سراغ ویدیو و عکس بروید. حتی اگر فرضا می خواهید یک کتاب را معرفی کنید، بهتر است به صورت ویدیویی این کار را انجام دهید.

 

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه

یکی از سوالات بسیار رایج در مورد این مسئله، این است که آیا می توان بدون سرمایه از اینستاگرام کسب درآمد کرد؟

پاسخ این است که اساساً شما برای موفق بودن در اینستاگرام، باید هوش بالایی داشته باشید و مخاطب شناسی کنید. فاکتور سرمایه در این فضا چندان مطرح نیست.

فرض کنیم که شما یک پیج معرفی کتاب دارید و می خواهید با استفاده از معرفی کتاب و جذب فالوور، تبلیغات بگیرید! قبل از هر چیزی باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

خودتان باید کتابخوان باشید و اساسا کالایی که معرفی می کنید را بهتر از دیگران بشناسید. می توانید با استفاده خودتان با زبان راحت کتاب ها را تعریف کرده و بگویید که به درد چه قشری از جامعه می خورند.

باید الگوی مشخصی برای معرفی داشته باشید. مثلا یکی از منتقدین معروف سینما، برای خوب یا بد بودن فیلم، فقط انگشت شصت خود را به نشانه پیروزی یا شکست، بالا یا پایین می برد. این یک الگوی مشخص است و برای تمام افراد معنی دار خواهد بود. سعی کنید شما هم یک الگوی مشخص را در تمام پست هایتان تکرار کنید.

از استوری و معرفی پست های جدید خود غافل نشوید

نسبت به اتفاقات روز واکنش داشته باشید. مثلا در این مورد به خصوص، می توانید بنا بر شرایط خاص روز، کتاب های خاصی را معرفی کنید.

 

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

می توان ایده های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام داشت اما در ادامه به برخی از دیده نشده ترین ایده ها اشاره می کنیم:

پیج معرفی کتاب به صورت ویدیویی

پیج معرفی بازی های گروهی و خانوادگی

پیج های مربوط به نگه داری از حیوانات خانگی

پیج های آموزش شعبده بازی و …

پیج آموزش طراحی و نقاشی

و….

اگر می خواهید یک دوره مقدماتی عالی برای آموزش کسب درآمد از اینستاگرام در اختیار داشته باشید،توصیه می کنیم حتما روی دکمه زیر کلیک کنید

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن