کسب درآمد از تدریس مجازی

کسب درآمد از تدریس مجازی

کسب درآمد از تدریس مجازی

همه ی ما آرزو داریم که روزی درآمد زیادی داشته باشیم. می خواهیم که بدون دغدغه و نگرانی کسب درآمد کنیم و زندگی آرامی داشته باشیم. اما مسئله این جاست که بیشتر ما نمی دانیم چه راه هایی برای کسب درآمد وجود دارد. هنوز که هنوز است تنها تصوری که در مورد کسب درآمد داریم، فروش محصول یا ارائه ی خدمات است. اما واقعیت این جاست که می توان راه های زیادی را برای کسب درآمد امتحان کرد. در ادامه می خواهم ماجرای آشنایی من با وب سایت ویکی چرا و کسب درآمد از تدریس مجازی را برایتان شرح بدهم. با من همراه باشید

کسب درآمد از طریق سایت

به عنوان دانش آموخته ی یک دانشگاه هنری، سال ها بود که در زمینه های مختلف کار می کردم. اما همان طور که می دانید در این موضوع اگر مشهور و معروف نباشید، احتمالا پول چندان زیادی نصیبتان نخواهد شد. به همین خاطر مدت ها بود که به دنبال امتحان کردن راه های مختلف برای کسب درآمد بودم.

تا این که با مقوله ی تدریس آشنا شدم . مدتی را در یک دبیرستان دخترانه تدریس کردم اما واقعیت این جاست که تدریس حضوری و سرو کله زدن با چندین دانش آموز مختلف، حوصله ام را سر می برد و متوجه شدم که آدم تدریس نیستم و پس از یک ساعت درس دادن، سردرد شدیدی به سراغم می آید.

تا این که متوجه شدم کسب درآمد از تدریس مجازی هم کار چندان سخت و دشواری نیست. کافیست که یک وب سایت مناسب پیدا کنم و به این ترتیب در شاخه ای که دوست دارم، مدرس شوم و به این ترتیب با یک بار زحمت کشیدن، برای همیشه درآمد ثابتی داشته باشم.

وب سایت ویکی چرا، محل فوق العاده ای برای کسب درآمد اینترنتی از طریق تدریس مجازی است. به این ترتیب که شما باید دوره ای را طراحی و تدوین نمایید. بعد از آن دوره را در وب سایت قرار داده و با هر بار فروش، سهم خود را دریافت کنید. این گونه دیگر لازم نیست که بارها یک موضوع درسی را برای دانش آموزان خود تکرار کنید. بلکه تنها با یک بار تدریس و ضبط آن، می توانید برای همیشه کسب درآمد داشته باشید.

کسب درآمد از تدریس مجازی

اما مزیت های وب سایت ویکی چرا:

این وب سایت، در قیاس با دیگر وب سایت های آموزشی تنها بر پلتفرم ویدیویی تاکید ندارد. دوره ی شما می تواند شامل ویدئو، متن، عکس، وویس، اسلاید و…باشد.

درصدی که به مدرس تعلق می گیرد، بسیار بالاتر از تمام وب سایت های ایرانی است.

صفر تا صد دوره به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود و امکان کپی برداری و سرقت دوره ی شما تقریبا صفر است.

شما می توانید به صورت مجازی با دانشجویان خود در تماس باشید و پاسخ گوی سوالات آن ها باشد.

در نهایت باید بگوییم که هیچ وب سایتی به اندازه ی ویکی چرا، نمی تواند شما را به کسب درآمد از تدریس مجازی نزدیک تر کند.

کسب درآمد از تدریس مجازی

کار در خانه برای کسب درآمد

وقتی که اسم کار در خانه می آید، احتمالا همه ی ما به یاد ساخت جعبه کادو، کلیپس و لوازم تزئینی می افتیم اما واقعیت این جاست که در حال حاضر هیچ موضوعی به اندازه ی تدریس درآمد زا نیست. فرقی نمی کند که در چه موضوعی مهارت دارید. فقط کافیست که تسلط کافی در مورد موضوع مربوطه داشته باشید و با امکانات ساده ( مانند گوشی موبایل) اقدام به ضبط دوره نمایید. همه چیز به شما بستگی دارد.

آیا می خواهید که همین امروز شروع به کسب درآمد از راه دور و در خانه نمایید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، همین امروز اقدام کنید و یک موضوعی که در آن تبحر دارید را انتخاب نمایید. سرفصل های دوره تان را مشخص کنید و درس به درس پیش بروید.

کسب درآمد از کنکور

یکی از اصلی ترین دوره هایی که در وبسایت ویکی چرا موجود است، دوره های مربوط به کنکور می باشد. کنکور در حال حاضر می تواند بستر خیلی خوبی برای درآمدزایی باشد.

اگر فکر می کنید که در تدریس یکی از دروس کنکور مهارت کافی دارید، ویکی چرا بستر بسیار فوق العاده ای برای تدریس شما خواهد بود.

هم چنین مزیت دیگری که وب سایت ویکی چرا دارد این است که تلاش دارد بهترین مدرسین کنکور ( درس شیمی، ریاضی، فیزیک، ادبیات و …) را جذب کرده و دوره های بسیار با کیفیتی را ارائه کند. با این تفاوت بزرگ که قیمت دوره های کنکوری در وب سایت ویکی چرا، بسیار کمتر از دوره های مشابه است.

3.7 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن